Yağmur yağıyor Şıp şıp akıyorsun Gözümden damla damla… Akıp gidiyor sevgi, Akıp gidiyor vefa… Yağmur yağıyor, Bir yerlere yıldırım düştü… Şavkı vurdu göğe… Yüreğimdeki kıvılcıma eş, Özlemin dağlandı… Adımlıyorum sokakları, Sırılsıklam omuzlarım sensiz… Gözyaşımla buluştu damlalar… Tuz olsaydım, Olmadığın dünyada Toz değil, tuz olsaydım. Şimdi ben kaldırmadan başımı Öyle… bakmadan kaldırıma Ezmeden bakışlarını, Bakarım öyle kimsesizce… Bağlı mı ki ayakların, Tutuklu mu ki ellerin? Yağmur yağıyor, İliklerimece sen olmuşken ben Neyler ki ıslak göze bu damlalar? Vakit geceyi gündüze ekler, Vakit sensizliğin üstüne Bire bin ekler… Ve sen Gittin mi Kaldın mı bir yerlerde, Bilinmezlerden bir ses ver… Yağmur yağıyor şehrimde, Gözbebeklerim dilsiz… Bakışlarım umutsuz… Çöktüm yerlere, Uzandım boylu boyunca Ve öptüm yağmuru, Varlığına tanık diye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞLI SEVDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞLI SEVDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yağmur yağıyor, İliklerimece sen olmuşken ben Neyler ki ıslak göze bu damlalar? Vakit geceyi gündüze ekler, Vakit sensizliğin üstüne Bire bin ekler… Ve sen Gittin mi Kaldın mı bir yerlerde, Bilinmezlerden bir ses ver… Yağmur yağıyor şehrimde, Gözbebeklerim dilsiz… Bakışlarım umutsuz… Çöktüm yerlere, Uzandım boylu boyunca Ve öptüm yağmuru, Varlığına tanık diye.
müthiş hcam bu ne güzel bir şiir konuşmuş kalem yürek çağlamış pınar olmuş bu kadar olur ancak kutlarım yetkin kaleminizi selam ve saygılarımla.Puanım tam ve favori şiirlerime aldım...
Ve sen Gittin mi Kaldın mı bir yerlerde, Bilinmezlerden bir ses ver… Yağmur yağıyor şehrimde, Gözbebeklerim dilsiz… Bakışlarım umutsuz… Çöktüm yerlere, Uzandım boylu boyunca Ve öptüm yağmuru, Varlığına tanık diye.
Güzel ve anlamlıydı dizeleriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.