Ne umutlar eski tadında kaldı Ne düşlerin büyüsü Yerini korkulara bıraktı Yaşama sevincimiz Elimizde acı dolu kırık bir sevda Yarınlara taşındı yalnızlığımız
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tükeniş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tükeniş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne umutlar eski tadında kaldı Ne düşlerin büyüsü Yerini korkulara bıraktı Yaşama sevincimiz Elimizde acı dolu kırık bir sevda Yarınlara taşındı yalnızlığımız
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM KISA VE ANLAMLI BIR SIIRDI YUTLARIM YAZAN KALEMI SAYGILAR SLM;LAR...
Ne umutlar eski tadında kaldı Ne düşlerin büyüsü Yerini korkulara bıraktı Nedense hep geride kalanların özlemini duyarız...Umutlarımız, geleceğimiz belki de gizemlerle dolu olduğundan iymserliklerimizi ötelere taşıyamayız...Fakat yaşananlar hep özlemdir...hele yitirilmişlerse...Şiirinizden dolayı sizi kutluyorum...Yüreğinize sağlık...Entellektüel.
yarınlara vagon vagon kara kara acılar taşıyan yük katarlarında işim neydi? birşeylere gönüllü oluşumun tek nedeni gönlümün kayıtsızsana ait oluşu muydu? herşeyi bitirdik.bizde bittik artık.kalmadı hiç birşey.sen ve ben yok artık. geriye kalanlar da kim isterse onun olsun.
bu şarkıların bu şiirlerin gözü kör olsun... tebrik ederim...
Şimdi elimizde kalan yitik bir türkünün uzaktan gelen melodisi hangi yöne baksak ölü sevdalar mezarlığı dört bir yanımız Ötelenen zamansa umut sürgünü...
Kısa bir şiirinin olabilecegi en üst seviyedeydi dizeler Çok begendim Tebrik ederim sevgili şair Emeğine Yüreğine Sevdana sağlık Dostlukla...
Ne umutlar eski tadında kaldı Ne düşlerin büyüsü Yerini korkulara bıraktı Yaşama sevincimiz Elimizde acı dolu kırık bir sevda Yarınlara taşındı yalnızlığımız