(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neşesi Bilir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neşesi Bilir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düşündüğün gibi gitmiyorsa hiçbir şey demek ki düşünmeyeceksin olması gerektiği gibi olmuyorsa hiçbir şey varsın olmasın neşesi bilir
düsünsen olmuyor düsünmesen olmuyor bazen kalbe söz gecmiyor nedesekde olmuyor olmuyor ....ANLAMLI VE KISA AMA COK GÜZELDI KUTLARIM YAZAN KALEMI... SAYGILAR SEVGILER SLM;LAR...
Hanımefendi : Ben biraz kaderciyim demiştim ama,bu kadercilik değil.Umarsızlık da değil.Sanırım birazcık kızgınlık. Bazen basiret bağlnır ya Hah! tam ozamanın sözleri...Çok güzeldi.Tebrik ederim efendim.
:) AŞK bir kuyudur içine deliler düşer. :) Bazıları da sızlanır, ' AŞK bir kuyudur içine deliler düşer, ama beni ittiler' der. Aşkla Neşe yanyana pek gelmez. :))) Bu durumda, Neşe'nin suçu ne? :)))) Sevgiler Sayın Yazarm.
Düşünme, arzu et sade Bak böcekler de öyle yapıyor.
Sevgili Orhan Veli'nin, Esma KAHRAMAN'ın süper ötesi optimizmiyle upgrade edilmiş hali desek yanılmış olmayız sanırım bu şiir hakkında..
Kırkayak çukura düşer ve kaplumbuğanın ‘’Bay kırkayak yürümeye başlamadan önce hangi ayağınızı daha önce atıyorsunuz ?’’ Sorusu karşısında donup kalır ve ona yem olur..
:) Peki, ilk fırsatta uzun bi şiir yazmaya çalışcam ama bunu sadece sen göreceksin. :))) Kötü olursa ki muhtemelen öyle olacak, senden başkası görmesin. :) Sevgiler Sayın Yazarım.
düşündüğün gibi gitmiyorsa hiçbir şey demek ki düşünmeyeceksin olması gerektiği gibi olmuyorsa hiçbir şey varsın olmasın neşesi bilir Hocam şiirinizi kutluyorum. Kısa ve öz sözler her şeyi anlatmaya yetiyor saygılar...
bugünü yaşamak en iysi
sevgiler..