Ben küçük bir çocuğum, Gözlerimde kara bulutlar yüklü, Ağlamak istiyorum. Ağlarsam sular altında kalır bu şehir. Korkuyorum.
Ben garib bir kulum, Boş sokaklara aşina, Sokakların hüznü de bana, Başım önümde yol alıyorum. Sevdanın çıkmazına varıyorum.
Ben basit bir insanım, Daralınca ruhum darağacında, Kurtarmaya çalışıyorum. Alın yazım gibi kara yazılarla, Hüznü yazıyorum.
Ben kendi filmimin başrol oyuncusu, Siyah beyaz düşüyor aksim perdeye, Aşklarım yarım benim, Sevgilerim kırık dökük, Tam bir firakı saklar tebessümlerim. Yamasız sevdamın cepkeni sökük.
Ben maskesiz bir faniyim, Oynarsam loş ışıklı sahnelerde oynarım. Yalansız yaşıyorum hayatı, Kendi yağımda kavruluyorum. Acıların hamalıyım vesselam, Omuzlarımda bilinmez yük, Emaneti teslim zamanı geldiği an, Bağrı yufka olur emanetin. Sessizce alır giderim gölgemi, Teslim ederim emaneti ellerine azrailin.
Ben küçük bir çocuğum, Denizi görmemişim hiç, Gözlerimde bir kara bulut gezinir. Siz nasıl görüyorsunuz bu hayatı, Eğri duran mı yoksa doğrusu mu sevilir, Hani acemiyim yaşam konusunda, Renginiz ne bilmiyorum ama Korkutur mu sizi de ölüm, Anlatın bana acemiyim sevmelerde, Dinlerim sizi sadece, çünkü ben körüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇÜNKÜ BEN KÖRÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇÜNKÜ BEN KÖRÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben küçük bir çocuğum, Denizi görmemişim hiç, Gözlerimde bir kara bulut gezinir. Siz nasıl görüyorsunuz bu hayatı, Eğri duran mı yoksa doğrusu mu sevilir, Hani acemiyim yaşam konusunda, Renginiz ne bilmiyorum ama Korkutur mu sizi de ölüm, Anlatın bana acemiyim sevmelerde, Dinlerim sizi sadece, çünkü ben körüm.
güzeldi
hele final çok güzeldi
Anlatın bana acemiyim sevmelerde, Dinlerim sizi sadece, çünkü ben körüm.
Gözlerimde kara bulutlar yüklü,
Ağlamak istiyorum.
Ağlarsam sular altında kalır bu şehir.
Korkuyorum.
muhteşem tek kelimeyle muhteşem.