(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CUMHURİYET BAYRAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CUMHURİYET BAYRAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın hocam ilk öğretim ders kitaplarında okutulacak güzellikte bir şiir olmuş... Yorumlayan hocamında güzel yüreğine sesine sağlık... şiir önünde saygı ile eğiliyorum. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
O BÜYÜK KURTARICIYA TC KURUCUSU MUSTAFA KEMAL ATATÜRKE en derin saygı ve sevgilerimle... Bu vatanın kurtuluşu için canını esirgememiş isimli-isimsiz Şehit şühadalara tüm kahramanlara,Ve Kurtuluş savaşının isimsiz neferleri KADINLARI'ımıza... Mekanınız cennet olsun...Vatan bölünmez bir bütündür Al bayrağımın ay yıldızına selam olsun
Ne Mutlu Türküm Diyene CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN... MERVE
degerli Mehmet bey uzun zamandır okudugum ve dinledigim en en güzel anlamlı şiirlerden biri. severek dinledim. paylastiginiz icin size minnetarım. seslendiren ümit beye ayrica tesekkür ederim. sevgiler saygilar... güzellikler yakanizi hic brakmasin.
Yoldaşım.Yüreğin neyaman çağlamış.Yürek sesimize ses olmuşsun. Okurken gözlerim doldu. Yıllar önce bilirsin '' Hasta adam'' demişlerdi,ha öldü ha ölecek.Ama o hasta adamdan gegç bir cumhuriyet doğdu.Yoksul,yorgun ama onurlu.Ümmetlikten yurttaşlığa geçebilmenin gururu ve kıvancı vardı. Ben müsterihim can dostum. Bu millet küllerinden yeniden doğabilen bir millettir.Ulu Önderimzin dediği gibi'' BENİM NAÇİZ VÜCUDUM ELBET BİRGÜN TOPRAK OLACAKTIR, FAKAT TÜRKİYE CUMHURİYETİ İLELEBET PAYİDAR KALACAKTIR'' Hepimizin bayramı kutlu olsun.Bayrağımızın gölgesinin, sonsuza dek üzerimizde kalması dileği ile saygı ve sevgiler gönderiyorum...
Yanıyor bu gün yollar omuz omuza kollar Ateşten bir top gibi heybetli bütün canlar.
Cumhuriyet güneşi yükselir meşalemden Uygarlık direnişi geliyor zaten genden.
Gönlünüz dert görmesin Mehmet Bey, yürekten kutlarım, çok etkili olmuş duygularınızın kaleme akışı... Milli duyguların verdiği coşkularla ne güzel bir gün geçirdik sitede bugün, dolu dolu yaşadık Cumhuriyet sevincini, bütün arkadaşlarla elele, gönül gönüle birlik içinde harika bir bayram yaşadık, var olunuz gönül dostları.. Değerli öğretmenlerimizin fedakârlıklarıyla, değerli emekleriyle ve de ailemizin bizlere kattığı değerlerle elbette doğduğumuz büyüdüğümüz bu güzel topraklara asla son nefesimize kadar nankörlük, ihanet etmiyeceğimize ant içtik, yarınları vebali bizlerin üzerinde, bunun bilicindeyiz ve doğru bildiğimiz yolda ilerleyeceğiz atalarımız gibi aynen.. Sağlıcakla kalınız Mehmet hocam, huzur içinde, sevgilerle...
*TÜRKİYE'NİN Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun.. nice 87 yıllara*
EN BÜYÜK BAYRAM BU BAYRAM HERKESE KUTLU OLSUN EN BÜYÜK BAYRAM BU BAYRAM HERKESE MUTLU OLSUN ... muhteşemdi şiir Mehmet Fikret Hocam,tüm vatanseverlere ve size kucak dolusu sevgiler...
Mahzun değil Milletim Def edildi illetim Bunun adı hürriyet yaşasın Cumhuriyet.
“Ne Mutlu Türküm Diyene"
Yazan yüreğin var olsun sevgili dost TÜRK'ün yürek sesi gür çıkar düşmanlar çatlasada hainler patlasada benimülkemde hala TÜRK ün yürek sesiduyulur Cumhuriyet bayramın kutlu olsun Selamlar saygılar
Marş eşliğinde yürekleri coşturan harika bir şiir,harika bir yorum. Dünya durdukça söyleyeceğimiz bir türküdür,ülküdür Cumhuriyet. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum.
HARIKA MUHTESEM SUPER BIR SIIR VE SESLENDIRME YORUM TUYLERIM DIKEN DIKEN OLDUM CUMHURIYET BIZIM SANIMIZ SEREFIZMIZ ERDEMIMIZ ONURUMUZ ERDEM MUCADELEMIZ.GELECEGIMIZIN KORUNACAGI YASATILACAGI VE ULKEMIZIN 29 EKIMLERDE BAYRAMIMIZ SANIMIZ OLARAK KALACAKTIR.BIZLER VATANIMIZA SAHIBIZ.GELECEK NESILLERIMIZ DE GENC KUSAKLARDA SAHIP CIKACAKTIR.BIZLER SAHIBIZ BIZDEN SONRAKILERDE DAHA GUCLU SAHIP CIKACAK.YASASIN CUMHURIYET.YASASIN CUMHURIYET BAYRAMI NICE BAYRAMLARA SANLA SEREFLE.
UMIT BEY DE HARIKA SESLENDIRME YORUM YAPMIS EMEGINIZE DUYARLI GUZEL YUREGINIZE SAGLIK.SEVGILER IKI GUZEL CUMHURIYET AYDINI YUREKLERE.DUYARLI YUREGINIZ HIC DURMASIN.MUTLU BAYRAMLARA.YUREKTEN TAM PUAN .SEVGIYLE KALIN.
Çerkez Kızı tarafından 10/29/2010 9:40:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok güzel çok duygulandırıyor insanı hocam yazan yüreginize sağlık ve seslendirmeyle birlikte insanın içi ürperiyor harikaydı tek kelime ile harikaaaa saygılarımla
Mahzun değil Milletim Def edildi illetim Bunun adı hürriyet yaşasın Cumhuriyet.
“Ne Mutlu Türküm Diyene"
GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK, KALEMİNİZ VAR OLSUN... CUMHURİYET BAYRAMI KUTLU OLSUN VATANINI SEVEN HERKESE... MUHTEŞEMDİ ŞİİR...İYİ Kİ VARSINIZ DOST ŞAİR...SELAMLAR SEVGİLER GÖNÜLDEN....
merhaba ablam o güzel yüreğin var olsun CUMHURİYETİMİZ HEİPİMİZE KUTLU OLSUN YAŞASIN CUMHURİYET NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE işte bütün her şey söylenmiş bitanem yüreğin var olsun yorumlayan arkadaşımıda kutlarım çok güzel coşkuyla okumuş var olsun yüreği sevgi ile kalın hoşçakalın ablacığım
Böylesi güzel ve anlamlı şiire katkıda bulunup ses olabilmişsem ne mutlu bana Atatürk Türkiyesi ve onun kurduğu Türkiye Cumhuriyeti Sonsuza dek yaşayacaktır çok değerli arkadaşım M.Fikret ÜNALAN dostumu yürekten kutlarım "Ne Mutlu Türküm Diyene" selam ve saygımla tüm Vatan severlere .
Uygun adım geliyorum coşkumla, sevincimle İnle! yer, gök inle! Dinle ey gafil dinle!
Dimdik duruyor başım, Vatan ekmeğim, aşım Bölünmez bütün Vatan, kimse umutlanmasın
Kutlu olsun mutlu gelecek nesillere bayrağımla birlikte yurdumun üzerinde dalgalanacaksın Hürriyetim.
Ben Türküm Türk doğdum Türk yaşayacağım. Pıranga takmadım ayağıma bre gafiller. Göğsümde onurum bayrağım var Şehit kanından, Hürriyet meşalemi hep yaktım hep yakacağım. Hangi çılgın bana zincir vuracakmış de hele, Çıkmasın kılıcım kınından boğarım tükrüğümle, Beni bilmezmisiniz bre soysuz sefiller... ADIM TÜRK BENİM...................!!!!!!
HOCAM AKLIMA ESİVERDİ İŞTE, LÜTFEN KABUL BUYURUNUZ.SELAM VE SEVGİMLE... Hürriyet meşalemiz yanmaya devam edecek kimsenin kuşkusu olmasın..
senin uğruna tarafından 10/29/2010 7:27:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Meşale' si 4 eylülde atılan Milletin kendi kendisini yönetme şeklini hep bir ağızdan haykıran Mustafa Kemal ve onun güzide arkadaşları tarafından benimsenen CUMHURİYET' in 87. yıldönümüne denklenen harika şiiriniz ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Efendim kaleminize yüreğinize sağlık. Cumhuriyetim önemini bir daha bize ve duymazlıkdan gelenlere anlatmışınız. Size ve yorumlayan arkadaşa yürekden teşekkür ederim.Türkiye Cumhuriyeti sonsuza kadar yaşayacaktır. saygı ve selamlarımla.
Uygun adım geliyorum coşkumla, sevincimle İnle! yer, gök inle! Dinle ey gafil dinle!
Dimdik duruyor başım, Vatan ekmeğim, aşım Bölünmez bütün Vatan, kimse umutlanmasın
Cumhuriyet erdemim yüreğimde depremim Haine aman vermem göz koyanı ezerim.
CANIM KURABN CUMURİYETİM BUNUDAM GÜRCEKTİK BUNLAR İYİ GÜNLERİMİZ BAKIN KAVMİ MERVAN DAHA ÜLKEMİ NE DURUMA DUŞURCEK YAŞASIN CUMURİYET LAYİK DEVRİMİİ SEN COK YAŞA CANIM ŞAİİRİM EMEĞİEN DİLİEN SAĞLIK
Soysuzlara karşı benim hep dik durur başım Hiç fark etmez benim için belleyin ki yaşlıyım Bu Cumhuriyet için çoktan kurban bu başım Soysuzlara ksarşı benim hep dik durur başım Cumhuriyeti sevenler bütün benim yoldaşım
Sevgilerimi bıraktım dost güzel sayfana,
aliorhan06 tarafından 10/29/2010 7:20:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle yorum katkınız için teşekkürler. Sonrasında ise, "Suhte ve Sahte" olanlar, yazdıklarımızı anlıyorlar, bal gibi anlıyorlar diyebiliyorum. Sus konspirasyonuna bakmayın siz, bu gün -anlatamayalım, anlayan olalım- demiştim bir dosta, bu şiirinizin suhte ve sahte muhattapları içinde genellesek sanırım bu durumu, aykırı düşmeyecek.
Öyleyse anlamayan yapan tüm anlayanlara şunu diyelim, bağımsız cumhuriyeti, Türklüğü, Atatürk devrimlerini ne etseniz, ya yapsanız yıkamazsınız.
Onlar kabul etmesede karanlık zıttıyla aydınlık var, bilim var, bilimin tarihsel, toplumsal, iktisadi yasları var.Hatta gerçek müslümanlık ve din var !
Emperyalist sevmiyorum. Amma velakin bu yasaları bulakoyanlar çoğunlukla onlar olduğu için atıfta bulundum anlayın; öyleyse bu yasalara ve mazlumdan yana İslam'ın da karşısına çıkamazlar, malumdan (sömürgecilerden) yana olanlardır bunlar ve bu vebalin altında kalacaklar.
Hem bilimsel, hem de kendilerince ukâlalık edip durdukları o dinsel altta kalış, ne zelil ? Çöküntüleri olan özleriyle, kadavra süslenmişliğinin görütüsüdür bunlarınki...
Ölü bunlar, yaşayan ölü, inanın bana öyleler... Emperyal cennete inanmış, cehennemlikler anlayacağınız.
Değerli şiirinize ve ışıklı bilincinize saygılar gönderiyorum, değerli M.Fikret Ünalan beyefendi.
Esenlikle....
Göktürkmen tarafından 10/31/2010 5:45:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
iki güzel yüreğe de selam olsun..