(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
29 EKİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
29 EKİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
korku yüreksizlikten doğar yada suçlu birey korkak olur korkmaya ne gerek var BIRAKIN denesin boğulsunlar......... cumhuriyet bizim ellerimi,zde daima payidar olacaktır.
mükemmeldi hem mesaj,hem şiir.. yürekten kutlarım dostum.. sevgimle..
sadece öfke duyuyorum Atatürk'ü ve devrimlerini ve ilkelerini ve cumhuriyeti anlamayanlara.. korkmuyoruz tabiki dediğiniz gibi cumhuriyet bizim ellerimizde ilelebet payidar kalacaktır..
korku yüreksizlikten doğar yada suçlu birey korkak olur korkmaya ne gerek var BIRAKIN denesin boğulsunlar......... cumhuriyet bizim ellerimi,zde daima payidar olacaktır.
Virgülüne kadar katılıyorum.Bırakın denemek isteyen denesin ve alsın boyunun ölçüsünü.Bu uluş yaşadığı sürece kimse cumhuriyetin gölgesinden çıkamaz...Yeterki içimimzdeki Malum kişiler kana boğmaya kalkmasın.
halkın iradesi CUMHURİYYET sokaklar uyuşturucu kullanan kaynıyor ,analar kızlar pazarlanıyor aşikar,yolsuzluk diz boyu,çelik kapılar evlerde işyerlerinde,cinayetler , binlerce anna kuzusu şehit, her insana nerede ise bir polis,sektör olmuş hastaneler,dini inanç kurumları,mutlu sanıları ile yaşayan toplumlar, ahlakın çöküntüsü,teknolojinin insanlığın önüne geçmesi,kurtuluş mücadelesinde şehit kanı ile sulanmiş toprakların tapuları ile satılması düşman diye yurdumuzdan çıkarılanlara,nerdede bu irade i milet idaresi bumu, bumu cumhur veyahutta ,CUMHURİYYET bırakılan BU YÜCE EMANET .haklısınız siyonitlerin enjekte ettiği bu uyku hapları dilerim tesirini kaybeder, yok sa bu millet CUMHURİYYET DER AMMA kendinden gider , bu halk iradesi amerikadan mı ingiltereden fransadan mı doğudan veya batıdan mı üstadım YAZILARDA KALACAK TIR amma asıl olan idarede ve iradede olması , saygılarımı sunuyorum SELAM OLSUN İYİ NİYYETİNİZE MERHABA...................
umudu kesmek değil üstadım uyuduğumuzu sezmek bu sadece.....hayırlı cumalar size de................
cumhuriyet bağımsızlığımızın en büyük sembolü. ilelebet yaşanacak ve yaşatılacaktır. kolayına bu günlere gelmedik. ay yıldımız bu toprakta bir türk kalıncaya dek nazlı nazlı gönderde dalgalanacaktır.
serbest tarzda da başarılı olacağınızın sinyallerini verdiniz değerli şair, kutluyorum.