(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** SEVMEK *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** SEVMEK *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başarınız daim olsun tebrikler efendim duygu ve sevgi yüklü bir yürek güzel dizeler ve anlamlı müthişti süper bir şiir emeğinize sağlık i .Kutlarım .Esen kalın. Saygılarımla....
Sevmek… Bazen bir çocuk saflığında Mutlu olmak Bazen de Yüreğinin gözlerinden Damla damla, akması demek
Sevmek… Özlemek Vazgeçememek
Ve… Ve Sevmek SABIR demek…
Gönlünüze sağlık Gülsüm Hanımcığım , çok güzeldi yürekten yansıyan sesinizin kalemle buluşması, gönülden kutlarım yüreğinizi ve de kaleminizi.. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde aşkla kalınız..sevdiklerinizle birlikte...
Sevmek… Bazen bir çocuk saflığında Mutlu olmak Bazen de Yüreğinin gözlerinden Damla damla, akması demek
Sevmek… Özlemek Vazgeçememek
Ve… Ve Sevmek SABIR demek… --------------------------------------------------------- Sevmek.... Tamda sizin bu şiirde yazıp anlattığınız gibi olmalıdır. Nekadar güzel bir duyumsama ile düşürmüşsünüz bu güzel şiiri sayfalara. Sevgide göz - göze konuşabilmelidir sevenler. Seslere, sözcüklere hiç gerek kalmaz. Gözlerin dili ve sesi vardır; her tepkiden, her dokunuştan çok daha ileri. Kaynaşmayı tek vicut olmayı güzel ve tılsımlı gözler sağlar çoğu zaman. Yıkılmaz. sarsılmaz, bitip tükenmez bir umman örneği ölümsüz sevgiyi yakalar, koşulsuz şartsız sevenler ve de kalıcı en düzeyli sevgiler oluşur böylece. Çünkü gözler yalan söylemez, gerçeğin ta kensidir, bir çocuk masumiyeti kadar saf ve temiz ve doğrucudurlar.
Çok güzel, sevgilerde olması gereken çok doğru şeyler yazmışsınız değerli dost yürek. Tekrar okuma fırsatını buldum şiirinizi ve çok beğendim. Şiir de, aşk ve sevginin o tılsımlı tadını duyumsatıyor insana, güzel şiiriniz.
Esenlik dileklerimle, tam puanımla kutluyorum sizi dost şairim Gülsüm hanım. Kemal Polat
Sevgiyi anlatırken yaşamanın hali bir başka oluyor. Yüreğin tek istediği sevgi olmalı ki, sevgiyle tanışan yürek bir daha bırakmamak üzere Müptelâ oluyor. Güzel şiirinizde burcu burcu sevgi kokuyordu. Saygılarımla.
SEVMEK TÜM CANLILARIN HAYAT BAĞI OLSA GEREK ,SABIR MURADA ERİŞTİR .ÇOK ÖZEL, ÇOK GÜZEL SEVDA DİZELERİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM YÜREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER.O SEVDA DOLU GÜZEL YÜREĞİNE..
Şiirniz türk filmlerinin en güzeli olan Al yazmalım selvi boylum daki sevgi neydi repliğini hatırlattı çok güzel dizeler okudum yüreğiğniz dert görmesin efendim...
kutlarım gülsüm hanım. farkında olmadan hemen hemen aynı içerikte şiirler yazmışız sizinle. buna "aklın yolu birdir" sözü cuk oturuyor galiba. harika bir şiirdi.
Ne kadar güzel ifadeler sarfetmişsiniz...Sevmek sözcüğü de bizim gibi mutlu olmuştur...Litaratürüne inci mercan sözcükler katmışsınız...Kutluyorum efendim...Entellektüel.
çok güzeldi Gülsüm kardeşim.Her şey öyle net belirlenmiş ki gözü yiyen sevmeye kalkışabilmeli.Kutlarım.Kitap hazırlıgında oldugunuzu duydum ..kolay gelsin.Sevgiler.
Başarınız daim olsun tebrikler efendim duygu ve sevgi yüklü bir yürek güzel dizeler ve anlamlı müthişti süper bir şiir emeğinize sağlık i .Kutlarım .Esen kalın.
Saygılarımla....