(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimde Reçelin Tadı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimde Reçelin Tadı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir söz denizde.. bir söz karada... çok güzel olmuş.. ah o gül reçelinin tadı.. ananemin ekmeğe sürüp elimize verdiği zamanlara gitti aklım... şarkı da reçel gibi eski.. şiir de güzel.. gel de arama.
Hanımefendi;Zekanız o kadar özgür kü ,daha cümle dolmadan çocukluğumuzdan bir düğün türküsüne sıçrayıp dilimizde reçel tadı bırakıveriyorsunuz orta yerde :)) Tebrik eder saygılar sunarım.
Bir dilim kızarmış ekmeğin üstüne önce itinayla tereyağ sürülür, sonra yine itinayla annemin çilek reçeli ve mutlaka çilek tanecikleri de olmalı. Yanında bir bardak portakal suyu olunca, mmmmm :) Sevgiler Sayın Yazarım.
Duygularımın özgürlüğüne bu kadar düşkünüm işte... Bu kadar... Bu minik ama bir o kadar da özgür güzel şiir kadar... Tebrik ederim bu duygu özgürlüğünü cesurca resmettiğiniz için... Şiirle kalın...
:) Evet, kesinlikle özgürce yazdığımdan olsa gerek çok severek yazıyorum :) Böle yüreği güzel okuyucularım olur da yazılmaz mı :) Teşekkür ediyorum Sayın yazarım. Sevgiler.
bir söz karada...
çok güzel olmuş..
ah o gül reçelinin tadı..
ananemin ekmeğe sürüp elimize verdiği zamanlara gitti aklım...
şarkı da reçel gibi eski..
şiir de güzel..
gel de arama.