farkın ne benden diğerlerinden isyanın sessizliğinden gözünde iki damla yaş kalbinde sızı saçında aklar yüzünde çizgi sen de herkes gibisin herkes biraz sen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Herkes Gibisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Herkes Gibisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
farkın ne benden diğerlerinden isyanın sessizliğinden gözünde iki damla yaş kalbinde sızı saçında aklar yüzünde çizgi sen de herkes gibisin herkes biraz sen
Kutlarım efendim anlamlı güzel Saygı hürmetlerimle......
Farkın ne mi ? Çook.. Bi kere,isyanı severim.Dolmuşta,belediye otobüsünde,vapurda ve mahalle pazarında. Özellikle de,akşam saatlerinde,paydos kalabalığında her şeye isyan ederim. Evet,gözyaşının rengi olmaz ama,ben ağlarken sesi sonuna kadar açarım. Konu-komşu da mecburen timsah gözyaşları döker tabi. Şükür,saçımda aklar yok.Saçımı-başımı çoktaan yoldum. Yüzümdeki çizgilerde farklıdır.Suratım kanyona dönmüş. Ben,farklıyım Sayın Yazarım. Ben,farklıyım.
Hanımefendi ; bir çırpıda,ilk bakışta aynen katılıyorum.Derine inersek yol ayrımları olur tabii...Gene kitabın ortaya yakın yeri.Tebrikler saygılar efendim.
en derin saygilarimla