Zindanındayım gözlerinin Sürgüne reva mıdır aşk, sevgili? Bir kuyu sessizliğinde bekliyorum Ya sesimi duy, ya da ses ver aşka. Bilemiyorum, daha nasıl anlatılır başka? Bezendim şavkına ayın ve adandım geceye Verdim düşen yağmur damlasına alnımın ateşini Beni suskun kuyu diplerine gönderme Gönderme Yusuf aşkına, Kays aşkına. Ya Leyla’m ol Mecnun olayım, Ya da bırak Yusuf olayım Züleyha’ma. Kaç firak cırmalar geceden akan melali Biliyor musun..? Biliyor musun kaç hançer darbesi besler acılarımı? Rengi sensizlik olan bir çiçeğim var, Bir de şarkılarım, aşktan yana. Hayallerimde nedense aşk ve sen hep yanyana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BIRAK YUSUF OLAYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BIRAK YUSUF OLAYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zindanındayım gözlerinin Sürgüne reva mıdır aşk, sevgili? Bir kuyu sessizliğinde bekliyorum Ya sesimi duy, ya da ses ver aşka.
her aşk bir kuyu değil mi? Yusuf'un kuyusu aşkın,hayatın sembolü... kuyudan yolu geçmeyenin aşkı varması mümkün mü? bir kuyu sessizliğinde beklersek aşk gelecektir..
her kurulan hayal gerçeğin habercisidir, bana göre. kör kuyularda merdivensiz* kalsakta, her inişin bir çıkışı var mutlaka. velhasıl, aşk dedikçe yandık, yandıkça aşka sığındık öyleyse, bir gün mutlaka şair, mutlaka.
Zindandan da olsa, kuyudan da olsa siz yazın yeter bize. Okumanın keyfi bize gani gani yetiyor bin şükür. Sevgi ve saygı bizden size Kadir bey...Ne güzel dostsunuz, varolun siz...
sevgili "asran" siz söylersiniz de ben yapmam mı? :)) düzelttim efendim. :)) teşekkürler. estağfurullah, ne o öyle arsız falan..? aşkolsun. en kalbi sevgi ve saygımla efendim.
Sürgüne reva mıdır aşk, sevgili?
Bir kuyu sessizliğinde bekliyorum
Ya sesimi duy, ya da ses ver aşka.
her aşk bir kuyu değil mi?
Yusuf'un kuyusu aşkın,hayatın sembolü...
kuyudan yolu geçmeyenin aşkı varması mümkün mü?
bir kuyu sessizliğinde beklersek aşk gelecektir..
tebrik ederim üstat..
sevgiler..saygılar...