boynumu büken firak sen varken de gitmiyor Kays aşkına gel artık… bende olman yetmiyor sensiz donanmış zaman nedense hiç bitmiyor gel sevgili, gel artık, sevginsiz üşüyorum.
Bir intizar kokusu senden gelen rüzgarda uçuşan saçlarında hüzün kırıntıları düşman kesilmiş aşka şu münzevi sokaklar… hançer vuruşlarıyla yıkıldım eşiğine.
ateş kırıntıları gözlerimde gezinir seni görmem ne mümkün gölgene hasretim yar..! yorgunca diz çöküşüm dibine gül dalının, vuslatı kafdağının ardında zayedişim…
Yarlıyım okundan gelen gül yarasıyla bir yusuf edasıyla sinem üzre taşırım dipsiz kuyular seni benden uzak tutuyor ne talihsiz bir aşk bu, senden ışık almıyor.
şu ıssız sandığın ben, bir yanardağ gibiyim ateşimde sen varsın, dumanımda yine sen. yorgun ve korkak gönülhasretini işliyor gözlerim gözlerinde, uzaksın yine bana.
vur hançeri sineme sakın kıyma bu aşka vuracaksan beni vur, suçlu yok benden başka “seni çok seviyorum” demeyi düşündükçe kaybetme korkusunun dibine düşüyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUÇLU YOK BENDEN BAŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUÇLU YOK BENDEN BAŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.