(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEM VE KÂĞIDA VEDA (7) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEM VE KÂĞIDA VEDA (7) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
son bir kaç şiirde hakim bir serzeniş var haklı olsa bile haksız buldum ben. En gereksiz şey bile en mükemmel tamamlayıcıdır aslında.Tefekkür eyledikce görünen o ki.Allah hiç bir şeyiş gereksiz yaratmamıştır.Tabiiki meyvesi yenmeyen ağaç bile küsüp sonraki yıl verimini düşürür.Fakat ben sizin zamanla hakkettiğiniz yere şiirle çıkacağınıza inanıyorum.Çiçeklerin özü dediğiniz MÜREKKEP.Muhakkak bazı gönüllere erguvan olacaktır.Allah azminize zeval vermesin.severek anladığım şiir ve haki,katen şair sisiniz.en azından İlham kokan şiirleriniz var.Yolunuz açık olsun sevgtiyle devam inşallah. Bu arada 10 yapmadığınızı fark ettim şiirleri.10 lamak dilerim sonlamak değildir yazık olur kaleminize sevgi ve selam.
Ben kalem şiirleri yazarken hiç gelmediğim, ya da görmediğim bir sayfada değerli bir şair, kalem ve kağıda veda şiirleri yazarmış meğer, ehh şair, seriye şöyle bir baktım, senin okula gitmemiş halin buysa, okula gitseydin ne olurdun kimbilir? Şu an okuduğum serinin 7. şiiri dahil, harika bir seriydi, yürekten kutluyorum, şair yüreğine selam olsun, sevgilerimle..
Dağlarda koyunlara, çalmadım ince fülüt Kitaplar okudum ben, şâhittir yaşlı söğüt
Boşaymış bunca emek, okumakta yok ekmek Daha iyiymiş meğer, kalem yerine değnek
Keşke fülüt çalsaydım, dağlarda yanık yanık Belki de kazanırdım, meyhânede bir katık
Bana ızdırap verdi, ilim, irfan, düşünce Yırmı yıllık hayatım, hep çile ve işkence
Filozof kardeşim. Harika yaşanmışlıklara dair anlamlı hemde çok. Anlayana sivri sinegin çaldığı saz anlamayana davul zurna az. O meşakatin meyvelerini muhakkak toplayacaksınız.İnşallah. Birazdaha sabır çoğu gitmiş azı kalmış. Selamlar Saygılar Allâh yar ve yardımcınız olsun...