(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZLIK SÖZLERİ - IV (BU GECE) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZLIK SÖZLERİ - IV (BU GECE) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle sayın şair kutlamak istiyorum Tebrik ederim ....
Gezinirken şiirin adı dikkatimi çekti ve bir anda kendimi sayfanızda buldum.. / İyide oldu ...
Evet yalnızlık sözleri ! yalnızlık ağır bir kelimedir ve şiirde de olduğu gibi yalnızlığın betimlemelerini yansıtmışınız. Benim sözümün bence bir kıymeti yoktur. Aslında '' kalemi kalem ilgilendirir'' sayfaya dağılmış mürekkep lekeleri değil .
Ve artık şimdi şiiri yorma zamanı ...
Ateşle dans edip yanmak var ... ''hemen mi ? '' Zıtlığa meydan okumak bu olsa gerek tüm acıları A'dan Z'ye meşk ederken Nerde kaldı A/cılarımı/Z daha fazla yanmanın fayda etmediğini gören şair yalnızlıktan kurtulmanın bihal yolunu aramakta...
Ve bir cinnet anının dejavü yansıması , boğulma vakti sıkıştıklarımızın arasında , dikkat et şair duvar enkaza çevirmesin. Aman haaa sonra yalnızlığı yalnız bırakmayın .. :) şaka bir yana , keşmekeşliğin boy gösterdiği ikinci 4 lük yok mu . Burda şair aslında bıkkınlığını anlatıyor .. ve daha doğrusu bir kaç gündür okuduğum şiirlerin hemen hepsinde bilerek acı çekmek var yani mazoşist duygular... huzur ise olsun. varsın acı; doyumsuz bir tat olsun . Hemen yazdıklarımı teyit edeyim bakalım doğrumu yazmışım '' Daha da tuzlara battım bu gece'' bu açık yaranın kabuklaşması için bir yol değilde nedir ... yoksa buz tutmuş yüreği eritmek için atılan tuzmudur...
Hayır tabikide!... Şairin yazdıklarındaki geçmişin acısıdır bilerek üzerine gitmesidir buda mazoşist liktir..
Kutluyorum şair yürekli bir yüreğin varmış bilerek azap çek/mek :)
Vallahi daha kalmak isterdim ama inanın yazdıklarımı okumaktan bıktınız farkındayım :)) Ne yazmış bu adam demeden siz , ben kaçayım...
Tebrik etmeden önce birkez daha tekrar etmek istiyorum '' Kalemi kalem ilgilendirir ''
Şiirin objesi insan ve hayat olmalı kanımca... siz sanırım sadece kendi yalnızlığınızdan muzdaripsiniz... oysa şairin ve şiirin evrenselliğine ve insanların küresel yalnızlığını da anlatmalı... çünkü, şairin yalnızlığı şiirini yazmadığı an da başlar...'Kentlerde ve yaşamda hala kiracı' olanları bilir en çok, hayata dair ne varsa; sürgün yıllar, yalnızlıklar/bir başkasının acısını, acınız-yalnızlığını-yalnızlığınız saymazsak, şiir dışı faktörler şair olmayanı şair yapar mı?... Edebiyatçının görevi ve değeri de burada ortaya çıkar: Yerel olanda evrenseli, insanlığa ait olanı bulup çıkarmak...
(SAYGIYLA SELAMLIYORUM VE ANLAMLI ŞİİRİNİZİ KUTLARIM...)
Bütün umutlardan sıyırdım sektim Harabe gönlüme nefretler ektim Kaç şarjör doldurup tetiği çektim Sevdaya müebbet yattım bu gece YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAM İLE
resim çok acımasız olmuş...bende yalnızım ama kendimi o kareye yerleştirince aman aman akıllara zarar yalnızlık....bu şiiri okuduktan sonra sokağa çıkıp insanlara karışasım geldi.....:).
Aynada bir sima gülüşü yalan Neşemi sahiden sattım bu gece
Bütün umutlardan sıyırdım sektim Harabe gönlüme nefretler ektim Kaç şarjör doldurup tetiği çektim Sevdaya müebbet yattım bu gece ÇOK GÜZEL ŞİİR OKUDUM KUTLARIM SAYGILARIMLA...
gecelerin bereketiyle ne güzel feyizlenmiş kalemin heval.
saygımla.
nurani anlamlardı okuduğum.