(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZİN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZİN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygulandıran ve günün yazısı seçilmeyi hak etmiş satırlarınızdan sonra ikinci şiirinizi okudum. Evet sahil ve denizin aşkı.Dünya var olduğundan beri yaşanan bir aşk. Kimi zaman vuslat,kimi zaman hasret Met ve cezir sonucu oluşmuş vuslatlar ve hasretler Tıpkı kalbimizdeki met cezirler gibi.Kirli kan gider,temizlenir döner Kısa ama aslında manası çok derin bir şiirdi.Ve saf gerçekti. Tebrik eder,selam ve saygılarımı sunarım
ZATEN AŞK DEĞİL MİDİR YAŞAMIN ANLAMIIIII... AŞKSIZ BİR YAŞAM TUZSUZ YEMEĞE BENZER,YESEN DE TAD ALAMAZSIN ASLA.. SADECE KARNIN DOYAR AMA ÖZLEMİNİ DUYDUĞUN TUZ HASRET HASRET YANAR YÜREKTE...
ÇOK GÜZEL VE BİR O KADAR DA ANLAMLIYD DIIIIIIII CAN DOST... AŞK YOKSA HİÇ BİR ŞEY YOKKKKK.. AŞK VARSA HER ŞEY VARRRRRRR... ÇÜNKÜ HER ŞEYİN ÖNSÖZÜ AŞKTIR...
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK ŞAİREMMMM.. SAKIN SUSTURMA KALEMİNİ ÇÜNKÜ ÇOK HOŞ YAZIYOR... SELAM SEVGİ SAYGI VE DUA İLE... ALLAHA EMANET OLASIN HER DAİMMM,SEVDİKLERİNLE...
Deniz Bayılırım sesine nefesine Her dalga Allah der içim, için Dalga dalga, damla damla denizim Ben seni sevdim Seni her şeyi var eden Allah diyerek geleceğim.
Ne sınırsızdır Allah Denizler mürekkep olsa Bir o kadarı daha Bitmez Allah'ın kelimeleri Deniz Allah'ın bir ayeti...
Elimde değil Nasıl çırpınır bu kalbim Bir fırtına sanki Allah Allah diye vuruyor kalbime.
Aç bak Seninde Deniz yer gök ne varsa Birden söyler Allah Allah başka ilah yoktur der.
Melik Haker tarafından 10/19/2010 8:09:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tabiatı ve can kattığı insanları gördükçe Allah'a daha yakın hissediyor insan kendini. Teşekkür ederim güzel ve anlamlı şiiriniz için. Saygılarımı sunuyorum.
şimdi okuyanlar şımardım sanacaklar vallahi değil gökteki yıldızı kastetmedim ben derinlerime dalıyorum belki bir istiridyenin belki de salınan bir yosunun komşusu olmaya gidiyorum.. iyi geceler...