(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN MUTLAKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN MUTLAKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim dilerim güzel hayalleriniz gerçek olur ne güzel bir şiir kutlarım inanın beyenerek okudum ve gülmsedim güzeş hayallerdi hayallerinin gerçek olması dileği ile şirin güzelliğinde gidiyorum hoşçakalın
sizi çok iyi anlayabiliyorum, öyle zan,manlar oluyor ki hayallerimizi bile düşünmeye zaman bırakmıyorlar, hayat öyle acımasız olabiliyorki gerçekleri bile yetiştiremiyoruz yaşamaya, kaldıki hayallerimizi, ancak yine aynı şeyi tekrarlamak istiyorum her şeye inat, hayata inat hayallerimize sıkı sıkı sarılmalıyız diyorum, en azından onlara ellenmemiş ve kirletilmemiş olur, kimseninde hayallerimizi yıkmasına izin vermemeliyiz ki gönül bahçemiz meyvesiz kalmasın, eğer bizler bu kadar ince ruhlu olmasaydık, bu kadar açık yürekli ve hayallerine bağlı olmasaydık, kimlere şair derlerdi acaba, bunca eser nasıl meydana gelirdi? elbette şu an gülümsediğinizi hissedebiliyorum bunu okurken, bizim yüreğimiz her fırtınayı atlatır, yeterki bu sevdalar eksik olmasın yüreğimizde... saygılarımla can dost şairem.
mehaba gerçekten düşünceleriniz çok güzel ama bazen insanlar hayallerinide kaybedebiliyor ve kaybolan hayallerin peşinden gitmek yada gitmemek işte sorunlar burda başlıyor yine yaşamak güzel deyip yaşamaya çalışmak buda bişeydir deyip devam ediyoruz durdurun dünyay inecek var dedim kımse duymadı sesimi :)yapacak bişey yok inemeyince devam ediyoruz hayalleri yakalaya bilirmiyiz diye arkadaşım var olsun yüreğin:)
Çok teşekkür ediyorum Efendim Onur verdiniz sayfama canlılık dolu yorumunuzla, hayaller insanı ayakta tutan yegane olgulardır, hayalleri olan insanların umutlarıda olur, umutları olan insanların hedefleri de olur, hedefleri olan insanlarınsa Yaşayabilecekleri bir hayatları olur,
kimilerine göre hayal perestliktir açılımı kimilerine göreyse yaşamın güzel yüzü en azından onlarda sınır yoktur ve her istediklerini istedikleri gibi gerçekleştirebilirler, azıcıkta olsa mutlu olabilirler, olabiliriz.
saygılarımı sunuyorum güzel dileklerinizin sizede yansıması dileğiyle esen kalın efendim.
Kavgalarını sürdürürken bile kendinle barışık ol.( ALINTI SOZ ) Kaybetmeyi, ahlaksız bir kazanca yeğle. İlkinin acısı bir an, ötekinin vicdan azabı bir yaşam boyu sürer. Anımsar mısın doğduğun zamanları?: Sen ağlarken herkes sevinçle gülüyordu. Öyle bir yaşam geçir ki, herkes ağlasın öldüğünde, sen mutlulukla gülümse. Sevmediğin zaman sever gibi yapma. Başka türlü davranmak gerekmedikçe, herkesle dost olmaya çalış. Kimi idealler; o denli değerlidir ki, o yolda yenilmek bile zafer sayılır. Şunu, her zaman görmeye çalış; Tüm pisliğine ve kalleşliğine rağmen dünya, yine de insanoğlunun biricik ve güzel evidir. Dünya, düşünenler için komedi, hissedenler için trajedidir. Güçlü bir insan çaydanlık gibi olmalıdır. Boğazına kadar su dolu olduğu halde rahatlıkla ıslık çalabilir. Ümit inatçıdır, beklemeyi yalnız o bilir. İltifat esans gibidir. Koklanır fakat yutulmaz. Hayatta en büyük zenginlik, mutlu bir hatıraya sahip olmaktır.
HAYAT GUZELLIKLERIYLE CIRKINLIKLERIYLE AYRINTILARDA GIZLIDIR.HERSEY GONLUNUZCE OLSUN.HAYATI YASARKEN KENDIMIZLE BARISIKSAK KENDI KENDIMIZE MUTLU OLMAYI BASARABILIYORSAK HAYATIN CEKILIRLIGINI VE CEKILMEZLIGIYLE BIRLIKTE YASARKEN HAYALLERLE YASAR VE UMUTLARIMIZA SARILIRIZ.UMUTLARINIZ HIC OLMASIN.
dilerim güzel hayalleriniz gerçek olur ne güzel bir şiir
kutlarım inanın beyenerek okudum ve gülmsedim güzeş hayallerdi
hayallerinin gerçek olması dileği ile şirin güzelliğinde gidiyorum hoşçakalın