(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya dönüyor insanlar ölüyor..... Kim bilir Kimler güldü asırlarca Şu rüyalarımın İstanbul ‘ unda Şu içtiğim su nerden geldi acep? Belki bir zamanlar dedemin göz yaşlarıydı Kim bilir neyden aldım gözümün yeşilini... Belki bir kurbağa derisinden Belki bir okaliptüs yaprağından Ne zor imiş beyni beyinle düşünmek Döner dururum sonsuz döngüler içinde Belki dönmem de durur dururum çakılı yerimde Dünya döner başım gibi Elektron döner atomun çekilicicinde Ben neylerim beynimin iticiliğinde Baka kalırım gökyüzüne ebleh ebleh ... Şeffaf dır ama niye mavi.... Genzime oturur mavi deniz şeffaf şeffaf Her şey bana inat girift içinde girift Ben kaşif miyim nerden bileyim Çözesim gelir şifreyi Gücüm yetmez ki kendime bile Sümüklü bir filozof niyetine Otururum yerime....
Başlıkğı okurken yüzüme hafif tebebsüm kondu.:=))
eserin okunmaya başlandığı esnada anlatılmak istenen duygunun daha farklı olduğu ortaya çıktın. Biz insanoğlu yaşadığımız dünya da daha kimbilir nelere katlanıp,nelere isyan bayrağını asacağız.
Belki bir zamanlar
dedemin göz yaşlarıydı
süperdi bu benzetme