Sürmeli kızılın akşam saçlı kızına haykırdı sözler tan ağarırken nöbetteydi düştü yerinden inci gözler bir soluk arası hüzün değiyor bedenime esrik vakitlerde griydi adı
Kanamış dudakları bozarken çocukluğun tadını acıyacak dizleri ellerimin boşluğuyla eskiyorken is tutan sevdalı kalbin.
Zılgıtlar bölecek doğan güneşle giden ayın arasını hissimi hediye bıraktığım parmak uçlarımın anısına üşümelerim
Efsun çıkarken ayak uçlarından genzi yanan bir dudak payı kalacağız ikindi’den geriye kahvesiz ses siz
Bölük pörçük say ki leri dökecek gece söylentileri kendi duvarlarını eritirken bal mumu serilen toprak kokulu sab/ahlara ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkindi'den Geriye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkindi'den Geriye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir soludum usta kalemin güzel yürek sesinden yasemin çiçeklerim yüreğimden yüreğine gelsin şairim hep sevgimle...
Şimdi biz neyiz biliyor musun? Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz. Birbirine uzanamayan Boşlukta iki yalnız yıldız gibi Acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz Bir zaman sonra batık bir aşktan geriye kalan iki enkaz olacağız yalnızca Kendi denizlerimizde sessiz sedasız boğulacağız Ne kalacak bizden? Bir mektup, bir kart, birkaç satır ve benim şu kırık dökük şiirim Sessizce alacak yerini nesnelerin dünyasında Ne kalacak geriye savrulmuş günlerimizden Bizden diyorum, ikimizden Ne kalacak?..alıntı...
Bölük pörçük say ki leri dökecek gece, söylentileri kendi duvarlarını eritirken bal mumu serilen toprak kokulu sab/ahlara ... .......................Kutladım yazan yüreği
şiir
merhaba