(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölmeyecek Kadar Ye/dik! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölmeyecek Kadar Ye/dik! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gülümseyerek okuduğum bir şiir.Gayet güzeldi.Gülümseten ve düşündüren şiirleri çok seviyorum.Yazmayı da,okumayı da. Son kıta kendinizle ne kadar barışık bir insan olduğunuzun göstergesi. Kendisiyle barışık insanlar,herkesle barış içinde yaşarlar.Bu nedenle sık sık sayfanızda olacağım. Şimdilik sayfanızdan ayrılıyorum. Ellerinize sağlık.Selamlar,saygılar
Bence diyete girmek çok zor doğal yollardan bunu gerçekleştirebilirsiniz.
Ben başardım :)
Tamammen ruhunuzu doyurmaya bakın o zaman mutfağın yolunu unutuyorsunuz.
Mideyi doyuranların durumu pek parlak değil :)
Hoş benim gibi ruhu tokların da hali iyi değil ya :)
Tansiyon da şeker de öyle bir düşüyor ki .... ayağa kalkmak için takviye kuvvet geliyor:)
Kademeli olarak az yemeğe başlarsanız günün birin de benim gibi farketmeden diyet yapmış olursunuz ki, bu da çok güzel bir duygu mesela 44 yaşındayken 30 gösterirsiniz kim istemez:)
Haydi diyete ama kendimize bile bunu hissettirmeden:)
Böyle şiir yazılır mı yahu kardeşim, ilk satırda gözlerim parladı sonraki satırlarda elimde laptop bi taraftan okuyorum yutkuna yutkuna kendimi mutfakta buldum. Baklava tava filan çok heycanlandım şimdi de..........dolap tamtakır:))))))
ellerine sağlık dostum ama bu yazdıklarını yiyen çok az insan var buna ramen şişmanlıyor ise halkımız boş ekmek yediiği içindir aslında ne demek istediğini yine belli ederek taşlama haşlama olarak yazmışsın değerli yüreğini kutlarım seni sevmek ve okumak bir ayrıcalıktır sevgiler
:)Kapımız herkese açık adresimiz belli.Durdu Şahin Hocamla aynı okuldayız.Çorum Alacada okulumuz Mehmet Akif buyurun.Biz köylüyüz şehirli teklifi bilmeyiz.Öylesine değildir teklif bizde.Sağolsun site yönetimimiz dahi gelmiştir ilçemize.Teşekkürler ilginize efendim.
Diyetle yaşanmaz anladım şükür; Kesmeli burada, ölürüm yoksa... Yemez miyim kardeş; kaldım ya özgür! İyi mi açlıktan nefesim koksa?
Çok haklısın Murat Bey, ye gitsin. Atın ölümü arpadan olsun de mi ya. Güzel bir şiirdi efendim çok beğendim kalemin, yüreğin dert görmesin. Saygımla...
Yesekte yemeksekte öleceğiz Yemeden gitti mi deseler Yoksa yiyemeden mi Hangisi iyi bilmiyorum En güzeli dengelisi sanırım:) Biz dengeli besleniyoruz şiirde görüldüğü üzere!
Açlıktan inleyene de tokluktan inleyene de diyeceğimiz çok şey var Rabbim kimseyi açlıkla imtihan etmesin ve kimseyi lezzetli yemeklerden mahrum etmesin ama bu nimetleri yiyebilen sağlıklı ve paralıysa fakirleri ve hasta olanları da düşünsün elbette
Filinta gibiyim, “inta”sız ancak. “Çapım çevrem kadar” geniş mutlaka. “Türk kası” erkekte olur muhakkak; Elbette ciddiyim; sanmayın şaka... .....FİLİNTA ha? Ama intasız okuyun mu diyorsunuz...Estağfirullah. ..Akılma 'yeyom yeyom doyamıyom doktur bey'diye bir şiir vardı onu getirdi mısralar. YİYEMEYOM DOHDUR BEY Verdiğin perhize budur gayratım Bundan başka uyameyom dohdur bey Üç sepet yumurta sabah kahvaltım Teker teker sayemeyom dohtur bey.
İki leğen pilav bi yayık ayran İster yağlı olsun ister yavan Olsun yanına kesiyom 5 kilo sovan Yeyom yeyom doyameyom dohtur bey.
Üç tencere bamya yerim bişinci Yirmi tas su içerim biraz koşinci Her yerim dökülür karnım şişinci Sağlam göynek giyemeyom dohtur bey..... ....devam ediyor..
Efendimiz ümmetimin göbekli olmasından korkarım buyurmuş Keşke eritebileceğimiz ölçüde yesek tabiki insanın uğraştığı işe göre yeme içmesi değişir o ayrı.Ancak fillerin bile daha estetik olduğunu kabul etmeliyiz gördüğümüz manzaralar karşısında.Rabbim zayıflamak isteyen herkese nasip etsin inşallah zayflamayı.Çağın hastalığı maalesef obozite.Önlem almalıyız.Hazır yiyecekler baş belası özellikle dikkat etmeliyiz.Saygımla...
Hocam bu siiri ikiye bolseydiniz iyi olurdu... Oku oku bitmiyor. Bitsede mutfaga gitsem diyorum... Cok guzeldi candan kutlarim. Sevgi ve saygilarimla...
vallahi okuyunca gecenin bu saatinde acıktım. çok yemeyin! hem sucuk kolon kanseri yapıyor diye doktorlar sık sık uyarıyor. bu pahalılık sizi belliki etkilememiş hocam ....
güzel bir çalışma örneğiydi. böyle şiirlere ihtiyacımız var. ama acıktırdığı doğru. kutlarım.
Evet saydıklarımızı ayda belki iki ayda bir yiyebiliyoruz.Poğaça simit çay yerken bu saydıklarımızı yemiş gibi yapıyoruz.Gırgırına çoğu yazdıklarımız.İşimiz gereği öğle araları arkadaşlarla beraber takılıyoruz yemeğin ne olduğu çok mühim değil ama muhabbet güzel.
Düşmanlık yakışmaz; kilonla barış! Uzadı bu şiir, atıştır biraz... Hiç durmadan ye, iç; fillerle yarış; Bu nazım, kendime atıştır biraz! **************************************** Bir daha Bafra'ya yol alıyorken Murata uğramak şart oldu gayri Defterden aleme kol sallıyorken Yüreğime acı dert doldu gayri...
SELAM VE MUHABBETLE GÜLENİN GÜLDÜRENİN BOL OLSUN GALİ
Şiirde bana da müracaat edildiğine göre; açıklama ihtiyacı duyuyorum; Murat hocam, kilolarıyla barışık bir şairimiz. Et yemezse kesinlikle doymaz. Onunla tanıştığımda 64 kiloluk bir delikanlıylen, şimdi 86 kiloluk kaslı bir pehlivana(!) dönüştüm. Efendim; şöyle ki; Okulda öğle arası, kıymalı pide yemiştik. Dersten sonra, Murat'la beni Tuncay Tokgöz arkadaşımız çağırdı. Biz de gittik. Tuncay bey, evlerinin avlusundaki şöminede koca bir güveç pişirmişti. Güvecin kokusu iki sokak öteden geliyordu. Mübarek neredeyse tamamı etten müteşekkil bir manzumeydi ya; murat önce eliyle karnını yokladı; sonra bir iç çekti ve: "Allah'ım" dedi; "Ya bana iştah ver, ya canımı al!" ağzım açık kaldı bir an. Ben, tok olmamdan dolayı tabağımı ancak bitirebildim. Murat ise çoktan üçüncü tabağın sünnetiyle iştigal ediyordu. ...... Anlatacak çok şey var. Bu kadar iştaha ve bu denli =yaklaşık 0,1ton= kütleye rağmen iyi futbol oynar, mükemmel takla aşar ve çok güzel dip dalar. Hasılı kelam; Murat yemek kadar yemek muhabbetini de sever. Güzel bir hece şiiriydi. Eğer bu şiire özendiği kadar, yarın yapacağı Kilis Tava'ya da özenirse, okulda şölen var demektir.
ahh çok hoşdu güldürdünüz beni ne olacak bu kiloların hali demektense boşverin her lokmanın tadını çıkartın:) hepimizin derdi yaa bu kilolar .güzeldi tebrikler selam ve saygılarımla...
Son kıta kendinizle ne kadar barışık bir insan olduğunuzun göstergesi.
Kendisiyle barışık insanlar,herkesle barış içinde yaşarlar.Bu nedenle sık sık sayfanızda olacağım.
Şimdilik sayfanızdan ayrılıyorum.
Ellerinize sağlık.Selamlar,saygılar