(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
REJİM YAP DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
REJİM YAP DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyanın çivisini çıkardılar. ben şunu merak ediyorum; Dünyanın çivisini çıkaranlar, kendi oturdukları dalı kesmiş olmuyor mu? İşin ilginç yanı, o çivileri ne yapıyor bunlar.
çok önemli bir konuyu, çok ama çok güzel bir şiirle anlatmışsınız efendim. tebrik ediyorum yürekten. saygılarımla.
Rejim yapan Dünya! Gözümde canlandıroıyorum da, bu kez de insanlar birbirlerini yemesinler yer yüzünde... Hani dolu almaz,yarım dolmaz... İnsanlar karınca misali çoğalsa... Oooo! Bu daha kötü, bırakın Allahım işini bilir... Eski sistemem devam!... Kutluyorum efendim...Farklıydı!
İNSANLIĞINDA DÜNYANINDA HER YANI BOMBELENDİ...SELİLÜİT AKMAKTA HER YANLARINDAN...O YÜZDEN DE ÇOKKKKKK EMEK İSTEYEN ŞEYLERVAR...İŞİN BİRDE PERDE ARKASI VAR GENEDE ; SİZ EMEK VERDİKÇE NE KADARINI ALACAK DÜNYA VE İNSANLIK?GENE BİLDİĞİNİ OKUYACAK BELKİDE...
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK DOST KALEM SELAM VE DUA İLE
DOYMAZ BU DÜNYA.... OBEZ DÜNYA.....YER YER DOYMAZ..NE VERİRSEN YUTAR....HEM DE GAMSIZ...BİR YANDA AKAN KANLAR SAVAŞLAR,DİĞER TARAFTA AÇLIKTAN ÖLEN BEBELER.....BAŞKA BİR TARAFTA DA OBEZLİKTEN KURTULMAK İÇİN AKITILAN PARALAR...LAF SÖZ ANLAMAZ BU DÜNYA
Saygılarımla...