(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karşılıksız aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karşılıksız aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okudum ve mest oldum. Ben çoğu okuyucu gibi gül ile bülbül aşkını biliyordum üçüncü bir aşk yani gülün bahara olan aşkı çok ilgimi çekti. Bu arada insafsız olan gül oluyor bana göre bülbülü kana boyaması, eza vermesi. Sonuç olarak şiirin adındanda belli olduğu gibi karşılıksız aşk üçgeni. Sevgili nazlıgül bu aşk üçgeni çokilgimi çekti. Eline koluna kalemine sağlık. Çok çok beğendim. Selamlar kardeşim.
Haklısın şairem... Hazan gelir,,,,boran düşer,çiğ düşer,zemheride bir bir dökülür gülün yaprakları ve terk eder gülü....taaaa ki nev bahara kadar...Oysa bülbül yine yuvasını yapmıştır kuru gül dalları üstüne....Kardan şapkalar giyer kara kışta bülbül,ötmez ama zemheri rüzgarlarının ıslığını dinler gül dalının dilinden..... Avunur işte... Karşılıksız işte.. Erdemce.
Ben teşekkür ederim şairem. Durup dururken boş yorum yapmıyorum.Yorumlarım hoş ise bu benim marifetim değilki; sizin eserlerinizin bizi konuşturması. Başarılarınızın devamını diliyorum.Bol bol yazınız,yorum yapınız,kişi yazdıkca olgunlaşır,olgunlaştıkca da ruh güzelleşir.İşte bu zamanla kişinin yüzüne akseder." Gerçek güzellik o gördüğümüzdür. Hiç solmaz. Saygılarımla Erdemce
Sizin altın gibi kalbinizi .....kutluyorum Yüreğiniz eşsizdir...çok iyi biliyorum Parmağınız on pare..kalbiniz yara bere Dilerim Allah'tan size hep ilham vere.
Sizi Tebrik ediyorum, Şiirlerinize tam puan veriyorum. Şen ve esen kalın.
Tebrikler harikaydı şiiriniz Bülbülün aşkı bitmez her ne kadar şiirinizde bahar ayırıcı olsada her ikisine can verendir bahar kutlarım selamlar sayğılar
Tastamam hayatın kendisi işte bu..gül bülbül ve son bahar.. acısına katlanırsın ama o yine sana son kez bakar . terk eder seni ,kırmızı gül güzelliğine bakmadan.. hayat işte
Ben çoğu okuyucu gibi gül ile bülbül aşkını biliyordum üçüncü bir aşk yani
gülün bahara olan aşkı çok ilgimi çekti. Bu arada insafsız olan gül oluyor bana göre bülbülü kana boyaması, eza vermesi.
Sonuç olarak şiirin adındanda belli olduğu gibi karşılıksız aşk üçgeni.
Sevgili nazlıgül bu aşk üçgeni çokilgimi çekti. Eline koluna kalemine sağlık.
Çok çok beğendim.
Selamlar kardeşim.