(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hevesim Geçti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hevesim Geçti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu durumda şöyle birşey yazılabilir; tam yazacakken/defterim kayıp/sözler yitik/kalemimin mürekkebi bitik/ne gam/ortada silgi bile yok... :)))) Sayın Yazarım, sefalar getirdin.
bazen öyle oluyor .tam fikirler kaleme hücüm ediyor bir yerden gelen bir ses bir gürültü her şeyi berbat ediyor..şimdi daha iyi anlıyorum yazmak için inzivaya çekilen insanları yüreğinize sağlık saygılar.
Hanımefendi eşimle internetten bakıp bulmuştuk ,albenili açıklamanız üzerine karar verdik yazlıkta izmirli komşularımıza bize bu tadı tattırmadıkları için biraz sitem edeceğiz.Saygılarımla...
Sayın Yazarım; boyoz müthiş bişey. Kıtır kıtır yerken ağızda dağılan, hafif yağlı bir poğaça :) ve İzmir'e özel. İlginç bir özelliği daha var. Boyoz pişerken onun buharında da yumurta haşlıyorlar, birlikte yiyorlar. :) Yumurta değil ama boyozu severdim gerçekten. :) Sevgiler.
Boyozcu geçti, İzmir'i seçti Eskici geçti, içim geçti Çöpçü geçti, beni seçti Şiir mi Çok ilginçti.. Yüreğine sağlık şairim kaç kere okudum, hevesim geçmedi, sevgi ve selam ile..
Değerli şairem sayfanızdan güzel dizeler okudum tebrik ederim. ***************************** An gelirki yazarsın, Usanırsın bezersin, Seyre çıkar gezersin, Olsun bu kezde böyle olsun.
Gül de bir açar bir açmaz, Döküverir tomurcuk tomurcuk, Rüzgar savurur yaprakları, Ya uçar ya uçmaz..................AHMET ACAR
AHMET ACAR tarafından 10/9/2010 9:00:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
GÜZEL ŞİİRİNİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.