(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynı Anda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynı Anda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tekdüzelik çok kötü...Sevgileri de bu tür yaşantılar küllendiriyor...Her gün her an yaşadığımızın farkında olabilsek...Göremediğimiz,yaşayamadığımız bir çok güzelliği yeniden keşfedebiliriz...Tebrikler.Entellektüel.
Aynı anda konuşmazsak birbirimizi anlar manlarız ! Kavgayı çıkaramayız sonra. :)) Hanımefendi bu kadar kısa yazmak çok zamanınızı alıyordur,herhalde.Tebrikler sygılar.
:))) Kavga etmezsek işimiz rast gitmez sonra. :) Yazdıklarımın hiçbiri çok zamanımı almıyor. Aklıma geldiği an yazıyorum. :) Ön çalışma yapmaksızın. Sevgiler Sayın Yazarım.
aynı anda konuşuyor aynı anda susuyor"" diyorsunuz ya arkadaşım dediğiniz gibi gerçekten.. Keşke konuşanlar beden konuştuklarını ve ne konuştuklarını bilseeler..Susnalr da neden sustuklarını ve ne zamana kadar susacaklarının fbilincinde olsalar...... Evets evgili arkadaşım, gerçekten duyarlı yüreğinizle adeta yarınlara atasözleri olacak cümelerin altına imza atıyorsunuz... Sizin sayfanızı acaba bugün ne var diye bakmafan geçmek mümkün değil.. Adeta abone yapıyrsunuz sizi bir kaç kez okuyanı... Tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyoum. Mustafa EROL
Size birşey söyleyeyim mi?....Üzecek sizi ama....Gerçekten bunu söyleyim mi söylemeyim mi diye evhamlar içerisindeyim....Üzgünüm söylüyorum....Yarın da aynı olacak...Güzeldi şiir...
beynin iki bölüme ayrıldığını duymuştum sağ ve sol acaba ikisi arasında bir gergin ip assam ikimizden biri beyninini ytirmeden ekzersizine devam edebilirmi...
valla bugün hava çok soğuk, yarında böyle olursa vay halimize, o değil de, Macaristandaki zehirli atık seli ülkemize doğru ilerliyomuş, sınırları geçerse vay ki ne vay halimize...
kutlarım dost, yine kısa dizelerle kıssadan hisse sahibi olmuşsun, gözümüz yok, Allah daha çok versin. ama dikkat et borsa taban yaptı.
Sayın Yazarım, kızıl zehir Tuna'yı aştı. Korkunç bir teklike oluşturuyor. Yeni çatlaklar varmış. Bu gidişle canlılara yaşam hakkı tanımayacak. Ülkemiz hatta dünya bu dertle nasıl çıkacak hiç bilinmez. Devletin programında bu konuya yer var mı o da hiç bilinmez... :) Senin gibi değerli bir kalemden bunları duymak çok hoş :) Şımardım. Sevgiler.
Susanlar gerçek suçlulardır Esma hnm Gözlerinde korku gönüllerinde perde olduk Şairin dediği gibi. Farklı ve özgün bir tarzınız var artık Ben de elimden geldiğince kaçırmadan okumaya çalışıyorum Yine düşün der gibiydi dizeleriniz
:) Sayın Yazarım, hakkımdaki zarif düşüncelerine teşekkür ediyorum. Aklımız bizi diğer canlılardan farklı kılıyorsa o halde düşünmeliyiz. :) Teşekkür ediyorum. Sevgiler.