Fabrika güzeli
Dinle beni fabrika güzeli
Bu seni son arayışım son konuşmam Sus hiçbirşey söyleme dinle beni Sen fabrika güzeli bense büyük işler peşindeyim Sen sadece eylencemdin benim için Ben büyük adam oluyorum,seninle kalırsam küçülürüm Bak fabrika güzeli İşlerim çok yoğun olacak aklıma bile gelmiyeceksin Telefonum hiç susmayacak arayan çok olacak Birde sen arayıp meşgul etme beni Biz ayrı dünyaların insanıyız artık Fabrika güzeli Evet fabrika güzeli evet Ben buralara gelebilmek için Senin gibi kaçkişininde duygularıyla oynadım Belki umutlarını,belki hayallerini çaldım senin Hayat birazda bu işte fabrika güzeli Ben buraya gelmek için kişiliğimi sattım Onurumu gururumu sattım Kim bilecekki,senden başka Senide kim görecek,fabrika arkadaşlarından başka Fabrika güzeli Tek kelime etmene izin vermeyeceğim Şimdi ağlayacak sızlanacaksın,bırakma beni diye yalvaracaksın Dinleyemem seni fabrika güzeli Vaktim yok çok önemli biryerdeyim Bu yüzden son sözlerimi söylemeliyim Seninle yaşadıklarımız yalandı Seviyorum sanmış yanılmışım Evet çok güzelsin,bulursun yeni birini unutursun beni Ama sakın birdaha arama beni Ben şan şöhret peşindeyim Ben para pul kariyer peşindeyim Dinle beni fabrika güzeli Bak şimdi toplantıdayım,özel davetliyim Çok önemli biri gelecekmiş bugün tanışacağız Artık sona geldik fabrika güzeli Sen fabrika güzeli bense büyük adam Duydunmu beni? Kusura bakma kapatmalıyım duyacaklarım önemli değil benim için Toplantı başladı kapatmalıyım…. ……….Dur kapatma dur……… Şimdi sen dinle beni Kaldır başını sahneye bak Biz küçükde olsa kimsenin umutlarını hayallerini Çalıpda gelmedik buraya Fabrika güzelide olsak küçük umutlar büyüttük Büyüdüğünümü sandın yalancı bahar? Nekadar küçüldüğünün farkındamısın? Evet özel davetlimdin Hadi kapat telefonunu,arama birdaha beni Geldiğin kapıdan dön geri…
|
SENİN O GÜZEL YÜREĞİNİ ÖPEYİM ANNEM ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR
BİTANEM KUTLUYORUM SENİ DEVAM ÇOK GÜZEL ŞİİRLER GELECEK
DAHA DAHADA GÜZEL OLACAK VE BEN SENİNLE HEP GURUR DUYACAĞIM
BİTANEMSİN SEVGİLERİMİ BIRAKIRKEN BİR DEMEKTTE GÜL BIRAKTIM YANINA
USULCA MELEYİM ÖPÜCÜKLERİMLE
siyahgecem tarafından 10/11/2010 9:11:06 PM zamanında düzenlenmiştir.