(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE...? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE...? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içgüdüsel devinim olsa gerek , çok zor sordunuz, ama içgüdüsel devinim dersem umut, hırs, tutku, döngü, devam içgüdüsü vs hepsini kapsar :) kolaya kaçtım.. aklıma birşey geldi şiirinizi okurken.düşünürlerden birine sormuşlar öyle bir kelime söyle ki herşeyi içine alsın , o da ''tohum'' demiş. şiiriniz kendisini 3-5 kere okuttu düşündürdü demek ki begenildi tarafımdan :) sevgim, saygımla.
İçinde felsefede yapılan ve okuyanı düşünmeye davet eden özlü bir dörtlük geçmişten geleceğe bir köprü kurulmuş dizelerde durmadan yenilenen yaşadıkça eskiyen ve ebediyete intikal eden yaşam evet canlı cansız nesneler dahil yanlız ebediyet yok olmak demek değil, ebedi hayatın başlangıcı olacak ölümsüz bir tek Allah, nesneler ölecek ve yeniden dirilerek yaşadığının ve sürdüğü hayatın hesabını verecek.Evrende hiç birşey yok olmuyor boyut değiştiriyor ve yukarıda anlattığımız gibi bizim görmediğimiz alemde hesap gününü bekliyor.O baki olan ve süren şey ise tabiki yüce Allah.Değerli şairi ve düşündüren dizelerini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.