(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eşşek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eşşek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aklıma rahmetli Kemal Sunal'ın bir filminde, Şener Şen'in "senide sevmem babanıda hiç sevmezdim zaten!" demesi geldi. (affedin) tebessüm ettim ve "eşşolueşşek demedi" dizesinden demekki sizden başkasını sevmezmiş muzipliği geldi.
Buraya bir yazıya yaptığınız yorumun dobralığına istinaden geldim ve şiirinizide hoş buldum. Sevgi ve selamlarımla.,
kaplumbağa dememiş iyiki .... sevgili kardeşim gülümseyerek beğeniyle okudum çalışmanı tebrik ederim... aklıma kemal sunal geldi.. o bizi ne çok severmiş meğer bu şiiri okuyunca anladım...
özlem hakim gibi.. senin bana tavsiye ettiğin gibi bende sana tavsiye ediyorum daha uzun ve betimlemeli ve ya betimlemesiz de derin anlamı cümlelerle yazabilirsin... Başarılar.. :):):):)
bu ne biçim şiir efendii:))) önce yazının rengini değiştir okunmuyo bazı yerleri:)) kinaye dolu, şiire bak :) esprili! iyi sıyırdın hadi bakem:)yakupcuk:::)))
Sayenizde derin anlam yüklü, aynı zamanda gülümseten bir şiir okudum.
Acıyı anlatmak kolaydır.
Ama acıyı güldürerek anlatmak zordur.
Siz burda onu başarmışsınız.kutlarım.