(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKAN BEY-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKAN BEY-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya gardaş helal olsun sana ne güzelde anlatıvermişsiniz dedimizi hallerimizden anlayacaklarını sanmam ama olsun anlatana kadar susmak yok inanın sabahın bu saatlerinde öylesine iyi geldi ki anlatılmaz güzellikte bir şiir okuttunuz hay sizin ağzınıza ,yüreğinize,yazan kaleminize sağlık selamlar yürekten dualarımla
Bu devlete çeyrek asır çalıştım Helalinden ekmek yedim bakan bey Doğru bildim doğruluğa alıştım Ne sordunsa doğru dedim bakan bey Siz ne derseniz diyin BAKMAYAN BEY kendi anlaması gerekeni anlıyor.BAKAN olsaydı yüzümüze bu durumda olmazdık sevgili dost.Sağlıcakla kalınız.
Unutmayın biz ilk önce insanız Hakk adına hak dağıtın bakan bey Coşari der emekliyiz beş canız Aylıkları çok dağıtın bakan bey
03.10.2010/ Samsun
İbrahim COŞAR
hay o ağzın bal yesin emi dostum, duygu ve düşüncelerimize tercüman olan o yüreğinizi ve anlamlı şiirinizi kutlarım, teşekkürler, saygımla, saelamlar...
ilgili makam ve bakanlara duyurulur... ( kaldıysa tabii öyle bir birim.)
ağızlar dolusu küfürler dolaşır bazen insanların dudaklarında, şaşırırlar hangisine savuracaklarını. ne bakanı kalmıştır artık, ne de makamı. bakalım nereye kadar sürecektir bu "yiyin efendiler yiyin modası"
elimizden kutlamaktan ve yazmaktan başka fazlaca bir şey gelmiyor hocam...