(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mantığım uzaktı yalan dolandan Gün gelir kahırdan saçlar yolandan Bahçıvan ne bilsin gizli solandan Cebimden baharı çal demedim ki
-Hiç himse birilerinin baharlarını çalmasın, çalmayada hakkı yok. Farkında olmadan çalmış olsa bile geri vermesini bilsin. Hece şiirlerinden uzak olmama rağmen çok hoşuma giden bir şiir okudum. Tebrikler şair. Kutluyorum.
Yapraklar sarardı tozlandı raflar Derdime bakmaktan bıktı sarraflar Meczubum mekânım ücra taraflar Bu hicret bir şaka hal demedim ki YÜREĞİNİZE SAĞLIK DOST ŞAİR.
Seçkiler arasına girmeseydi büyük bir ihtimalle okuyamayacaktım.Seçilmeyi ve taktiri fazlasıyla hak etmiş bir şiir okudum. Yazan genç kalemi kutluyorum.Edebiyat dünyamızın bötlesine duru dilli genç kalemlere öylesine ihtiyacı var ki..... Medine'ye selam ve sevgiler
Sana küçük bir öykü anlatayım. Büyük bir şair varmış, bir de küçük… Küçük şair büyüğüne hayranmış, onun gibi yazmaya çalışır, ona methiyeler düzermiş. Büyük şair çabasını, gayretini, hayranlığını görmekten memnun kamış, ona şevk vermek için şiirleri konusunda küçük hatalarını ( mutlaka çok da küçük değildir bu gün gördüğümüze göre) görmemezlikten gelmiş ve onu methetmiş, iyi şairsin demiş. Küçük şair bu gün eskisinden hiç farkı kalmayan, hatalarına devam eden, doğruları kabul etmeyen, asla büyümeyen bir şair olarak kalmış, o övgünün etkisinden kurtulmadan da büyümeyeceğinin kendisi haricinde herkes de farkındaymış.
Senelerdir belki de senin yaşından fazla zamandır yazanların çoklarına göre daha iyi olsan da bana göre senin için yeterli değil. Biliyorum ki kapasiten bu değil, çok daha iyilerini yazabilirsin, yazacaksın, övgülere ( benimkiler dahil) bakıp “oldum” demezsen. Yazdığın şiirlerin bazıları gerçekten güzel ama çok çok güzel değil, o çok çok güzel şiirlerin daha gelmedi onları bekliyorum…
Eğer siz olmasaydınız başka kim vesile olabilirdi bu kadar gelişmeme.
Siz usta bir şair olarak ve ben de aciz bir çırak olaraktan bu samimice yorum ve çabalarınızdan ötürü ellerinizi öpmek ister ve alnıma koymak isterdim mesafeler işte...
günün şiirini yönetimce belirlenen bir kurul var onlar seçiyorlar ama kimin kim olduğunu kuruldakiler bile bilmiyorlar başkan haricinde. bu kadarını nerden bildiğimi sorarsan bir zamanlar kurulun başındaki hanım anlatmıştı oradan bu kadarını öğrendim. kimin olduğu önemli mi, ellerinden geldikçe okuyorlar değerlendiriyorlar, gözden kaçanlar da olur, hatalı şiiri beğendikleri de. bunlar önemli değil sen benim sözüme itimat et gerisine karışma.
gerçekten çok güzel ve motive edici bir yaklaşım.. genelde yorumlara baktıkça görüyorum ki yazarın gelişim açısından felaket. saygılarımla... ben birde affınıza sığınarak sormak istiyorum günün şiirini kimler seçiyor çok merak ediyorum....
Özellikle ilk altılıklarda hece orantısına (3+3) dikkat edilmesini sevdim İlk mısrayı saymıyorum. Ayrıca cinasın bilinçli olarak ve yerli yerinde kullanılması da, güzel hece yazacağınıza işarettir. Şiirin tamamında noktalama olmaması hiç eksiklik gibi görünmüyor.