Yerdeki hazan yapraklarına takıldım kaldım. Hiç tükenmiyor; Biri iniyor,ardından öbürü... Hayatın acılarını Atıyor omuzlarından koca çınar.. Oysa baharda yenilenecek,ışıyacak hayat... Ağaç mı olsaydım ne?
Kanayan yaralar, Acıyor can yakarken. Kapandı kanayanlar. Ya kanamadan can acıtanlar?
Bir ömür boyu acır mı bir yara? İnsan, avuçlarını açmışcasına Yalvarır mı yaradanına içinden hep Neden, diye diye.
Gözlerimi kapattığımda Kendimi arıyorum. Balığın yüzgecine mi, Kuşun kanadına saklansam? Nere olduğunu bilmediğim yerlerde, Sorgulasam hayatı. Tükenişin resmini bulsam Bir kadının gözyaşında. Umudun yok oluşunu yakalasam Bir musalla taşında. Elini sevdiğine verirken Işıl ışıl bakan gözlerdeki Bencilliği keşfetsem. Dört büklüm yürüyen ihtiyardaki Yaşama azmini alsam Getirip şu hasta çocuğun Yüreğine koysam Ya da Ben diye diye Çığlık atan insanlığın elindeki Bencillik kılıcını kessem. Biter mi içimdeki sızı?
’Bitmez can’ dediğini Duydu deli yüreğim. Bitmez... İnsan kendi için dilediğini, Şu garibe de dilemedikçe Bitmez bu gönül ağrısı.
Ha sen, ha ben Ne fark eder. Ben yanmışım, Ömür bitmiş, Kim bile ! Sen erimişsin, Gönlün solmuş, Kim duya !
Yaşamın kıskacında Savrulurken dört yana; Tutun salın bir ucuna Uzan, Tut şu balığın elini Ve git Boylu boyunca....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİYECEĞİM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİYECEĞİM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.