(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben ki küllerimle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben ki küllerimle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir anda yiter umutlar, sonsuz bir acı yüreğini kasıp kavurur. Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak dersin... Ama birgün, hiç ummadığın anda yine heyecanla çarpar yüreğin. Yine göklere kucak açar, yine denizin maviliklerinde seversin... İşte o andır, küllerinden yeniden doğmak... Kutluyorum :))
Ben ki küllerimle doğar Ben ki küllerimle büyür Ben ki küllerimle yeniden severim özellikle sonu çok anlam yüklü. yazan yüreğiniz dert görmesin.kutlarım
Küllerinden yeniden doğmak.. Masallarda ki zümrüdü anka kuşu'nun en önemli özelliklerinden birisidir. Rivayete göre zümrüdü anka kuşu ormana gelir. Etrafına çalı çırpı toplar. Topladığı o çalı çırpının üzerine oturur. Gagasındaki bin deliğin hepsinden ayrı bir ses çıkar. Bütün orman o nağmelerle inler. Zümrüdü anka kuşu her geçen dakika o müzikle kendisinden geçer. Kanatlarını çırpmaya başlar ve etrafındaki çalı çırpı tutuşur. Zümrüdü anka kuşu alevler içinde kalır ve en sonunda kül olur. Tamamen kül olduktan sonra o küllerden başka bir zümrüdü anka kuşu oluşur. Ve der ki 'Şiir'; Hiçbir umut kalmamışken ve tam bitti derken yeniden canlanmak, tutunmak, küllerinden doğmaktır hayat/sevda.. Saygı ve sevgilerimle..
evet zümrüdü anka kuşu; etkili yorumunuz için teşekkür ederim. Ve der ki 'Şiir'; Hiçbir umut kalmamışken ve tam bitti derken yeniden canlanmak, tutunmak, küllerinden doğmaktır hayat/sevda.. sağlıcakla kalın,saygılar sevgiler :)
Kanattın kanattın
Kanadıkça yüreğim
Yaktın yaktın
Küllendim sevda ateşinde
Sanma ki gülüm
Avuçlarsın küllerimi
Sanma ki sevdiceğim
Savurursun küllerimi
sevgi bu değilmidir. herşeye rağmen heriey göze alabilmek. küllerinde bile. kutlarım.