(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRE VEDA (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRE VEDA (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTAT, BU TARZ ŞİİR YAZMAK HEM GÜZEEL BİR KALEM, HEM GÜZEL BİR YORUM. VEDA ETMEK DEĞİL YAZMAK ÇUK UYGUN OLACAK. ŞİİR GİBİ ŞİİRLER OKUYORUZ. BİR ANLAYAN ÇIKAR, BİR SEVEN ÇOKAR BU ŞİİRLERİ... SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
bu siir buralara agir gelir... buralarda herkes sair gecinir... sair yukardaki gibi zat-i muhteremlere denir... uslub,dil kullanimi ve hikayelendirme mükemmel.... ahhh birde anlayan olsa.... " Anlatmak imkansiz Anlama ihtimali yoksa"
Sizin kadar edebiyati guzel anlatan bulamadim bu sitede...Siz yine de etmeyin vedda buralara...En azindan buralardan vazgecin ama kendiniz kaybetmeyin bu istidadinizi...
,,Eskiden vardı bunu anlayan birkaç adam’’
,,Eskidendi be üstâd! Devir değişti, uyan!’’
,,Bağırıp çağırsak da olmaz bizleri duyan’’
Süper siniz üstadım. Ders alınacak üstat gördüm mükemmel şiir okudum.Yüreğiniz dert görmesin efendim.
Evet devir çoktan değişti .Büyük küçüğünü küçük büyüğünü tanımaz oldu.
Yolsuzluklar, uğursuzluklar, sahte sevgiler ayak altında. Her şeyin sahtesi çıkmış,Herşey vıcık vıcık.
Günümüz dünyasında. Selamlar Saygılar üstadın olsun...