Gece, Issız sokaklar, Lambalar eşliğinde yürürken ürkek gölge, Sessizlikte çıldıracak sanki bin bir düşünce,
Ağır ağır atıyordu adımlarını, Başı önde, Bakışlarında matemden de öte bir yas, Ellerinde çaresizlik tohumları, Ekiyordu kırık düşler sokağına gözyaşlarını.
Gece gibi siyahtı bakışları, Derin ve bir o kadar öfkeli, Kaldırdı başını, Ve haykırdı olabildiğince feryadını, Ama duyan olmadı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırık düşler sokağı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırık düşler sokağı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gün aydın/landı geceden kalma acıların maskesi var , solgun yüzde.... Ne sancılı bir geceydi. Ayakların vurulduğu tüm yerler ıssız en kadim dostu sokak lambası .. Avare bir güneş doğar güne ,b/atmaya mahkûm içimde . kimse bilmedi seni aradığımı kimse görmedi A dan Z ye olan A/cılarımı/Z 'ın bizden başka kimseyi yok etmediğini... Ne çok yanıldım , kahır doldurdum içime ...
Nasıl bir gece şiirin gölgesinde . Güne güneş gibi düşmesi gereken bir şiir olması gerekiyordu.
Ah çıkasıca aklım , yerinden kopasıca kafam nasıl olurda kaçırırım böyle bir şiir'i
bazen öyle geceler okur ki gece gece olduğuna utanır düşlerin kırıldığı zaman daha da koyulaşır gece daha da ağırlaşır.sadece bunu anlatmaya çalıştım.anlatabildiysem ne mutlu bana.
Benim suçum yok !. Şiiriniz yazdırdı (mükemmeliği hak eden ''düşlerin kırıldığı bir sokak)
Eksenimin değiştiği bir gece oldu şiirin sayesinde ... Hemen bir karanlıkta boyumuza yakın yerden asalım şiir'i. Ya da oku/ma/yanlara , anla/ma/yanlara inat Ucu yanan bir okla körlerin gözüne atalım. saygı ve kalb-i sevgilerimle... iyi akşamlar.
kimse bilmedi seni aradığımı
kimse görmedi A dan Z ye olan A/cılarımı/Z 'ın bizden başka kimseyi yok etmediğini...
Ne çok yanıldım , kahır doldurdum içime ...
Nasıl bir gece şiirin gölgesinde . Güne güneş gibi düşmesi gereken bir şiir olması gerekiyordu.
Ah çıkasıca aklım , yerinden kopasıca kafam nasıl olurda kaçırırım böyle bir şiir'i
Ne şiirdi ama değil mi ?
Tebrik ederim