(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Postası (Savarona) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Postası (Savarona) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
3 hafta önce Bodrum da gördüm tekneyi sevinerek fotoğraflarını çektim .Yanımda ki iki Amerikalı arkadaşım sordu tekneyi.Sadece verdiğim cevap "Atatürk'ün teknesiydi "oldu hemen onlarda yapıştılar denklanşöre.
Devletin sahip çıkıp müze yapması gereken bir tekne. Tekneyi satın alıp kiralayanda suç yok.Nerden bilsin içeride neler olacağını.Kolay değil bu gemi gibi tekneye sahip olup masraflarını yüklenmek. Çünkü yangından sonra hurdaya gidecekti Savarona'mız.
Tekne hkkındaki istekler göz önüne alınır tekne müze yapılır. Ahlaki sekmeler hakkında nasıl bir tedbir alınır bilemiyorum. İşimiz çok zor çok..Kendimizi muhafaza edebilirsek başarı sayılır. yorumunuz için teşekkürler.sağolun.
evet biraz önce izledim haberi.. atamızın yatı ne durumlarda devlet böylesi hatıralara nasıl sahip çıkmaz bu kadar mı duyarsız özel şahıslara nasıl kiralanır böylesi değerli bir hatıra anlamıyorum... bu kadar mı aç devlet bu kadar mı muhtaç..yuhh diyorum başka bişe demiyorum yuhhh..
geçen pazar bodrum/torba daydı tekne.. çocuklar aa Atatürk ün teknesi gelmiş diye seviniyorlardı.. keşke gereken değer verilse idi devlet sahip çıksa idi ve uğradığı koylarda özellikle çocukların ziyaretine imkan verilen bir yat müze olsaydı savarona...
bu haberi yapanların aynı dertle dertlendiklerini sanmıyorum, keşke savaronaya sahip çıktıkları gibi ahlakımıza da sahip çıksalardı. gazelelerinde ekranlarında her fırsat ve her yerde fuhşun reklamını yapmasalardı.Andığınız konuda ben de aynı fikirdeyim yanlış anlamayın lütfen.Bunların derdi ne savarona ne bir şey,Atatürke ve onun aziz hatıralarına yaslanıp sömürü düzenlerini devam ettirmek. Yorumunuzdan da anlaşılacağı üzere halkımızı kandırrarak dikkatleri başka yönlere çekerek sömürü düzenlerini gözden kaçırmayı çok ustaca beceriyorlar.Saygılarımla.
Koltuk hengamesinden...
Yazık demekle yetineceğiz belli ki...Var olun.