(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlayana İhtimaller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlayana İhtimaller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah pazar günü de kadıköyde Çerkeslerin mitingi var..İlla gel diyolar sensiz omaz... gidiyorum olmuyo.. gitmiyorum olmuyo..., ihtimaller aynı olunca bir ihtimal olur hepsi... ev baklavası gibi bi tepsi.. ben de şair olucam ne !!!! Yok bu şiir de güzel... Senin tarzın güzel.. yani sana ait bir tarz var. son yazımda senin sözlerinle başladım..millet diyo ki.. ya bu esmanın sözleri ona çok yakışıyo.. kırılma ama diyolar bi de.. Çok sevindim senin adına... senin tarzını kabul etmişler... :)))) Çok sevindim valla...da billa da.
"Mektup yazdım Hasan'a ha Hasan'a ha sana" diyor ya Abdurrahm KARAKOÇ Üstad.. Sizin şiriiniz de o mukebilden olmuş.... Kızım sana söylerim gelinim den işit...demiş atalarımız da... Ve evet ve Esma Karaman Üstadım da ANLAYANA İHTİMALLER diyor işte... Tebrikler.... M.EROL
gidiyorum olmuyo..
gitmiyorum olmuyo...,
ihtimaller aynı olunca bir ihtimal olur hepsi...
ev baklavası gibi bi tepsi..
ben de şair olucam ne !!!!
Yok bu şiir de güzel...
Senin tarzın güzel..
yani sana ait bir tarz var.
son yazımda senin sözlerinle başladım..millet diyo ki.. ya bu esmanın sözleri ona çok yakışıyo..
kırılma ama diyolar bi de..
Çok sevindim senin adına...
senin tarzını kabul etmişler...
:))))
Çok sevindim valla...da billa da.