(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vazgeçti gönül şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vazgeçti gönül şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umarım "özlediğiniz her şeyin" içinde O yoktur...gerçi "seni artık sevmiyorum" da dolaylı olarak "hala seni unutamadım..." dır..Ne var ki aşk söyletti mi bazen sigortala atıveriyor...Şiirinizi okumaktan haz duydum...tebrik ediyorum.Entellektüel.
ne güzel dizeler. bir yüreğin vazgeçmediğini vazgeçmiş diyerek anlatması. algılamda bıraktığı yorum bu. senden vazgeçmem gibi. yada rotasızlaşmak gibi vazgeçilene. az öz ve sade. sağlık olsun yüreğine. kalemin daim olsun. sevgiler saygılar.
Belki de ne alak diyeceksinşiz ama şiirinizi okuyunca Neşet ERTAŞ Üstad aklıma geldi ve işte aşağıdaki türküyü mırlıldanmaya başladım..Sayfanızda da paylaşmak istedim sevgili arkadaşım.. Gönlünüz dert görmesin.Başarılarınızın devamını diliyorum..
Sayın Yazarım; bu güzelliklerden sonra, 'Neşet Ertaş kim? Tanımıyorum ama sayemde meşhur oldu' diyebilen ilginç insanlarımız var. İlginç tabi. :) Değerli Usta Neşet Ertaş'a sevgiler. :) Sana da tabii.
Güneş,tam da tepedeyken sokağa çıkıp ertesi gün de rüzgarda kalırsan olacağı buydu. insan grip olduğunda şarkıların da tadı olmuyor tabi ki. En önemlisi de,şu dört yapraklı yonca!... Garanti Bankası sanki. Asgari ödemeyi yapamayınca,insan her şeyden vazgeçiyor..
Aman arkadaşım yağmayın. Ümitvarolun lütfen. Her ne yaşanıyor ve yaşatılıyor ise de nefes almak kadar güzel bir duygu olabilir mi. İsterseniz bir test edelim. Kapatın ağız ve burunu durabildiğiniz son noktaya kadar durun. Ama son noktaya kadar. sonrasında bırakın nefes yollarını bakın onun ne muhteşem birşey olduğuna. İşte yaşamak bu kadar muhteşem bir tat.
Buhranli saatleri olur
Demekki şairin öyle bir zamanıymış
Heni eşref vakti falam
Şahsen benim oluyo
Herkesten,herşeyden kaçmak istiyo insan
Neyse efendim size hüzün uğramasın
Gamzelerde gül açsın
Selam,saygı ve dua