(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimin Sokağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimin Sokağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın ilerleyen dönemlerinde yaşananların çoğu çocukluk çağlarındaki duyguları hatırlatır. Aralarına almazlar, başkaları oynar oyunları.Üzülerek seyretmekle yetinirsin bulunduğun ortamları. Her dönemde her diyarı parselleyen mutlaka bulunur.Agalardan izin almak gerek zira onların dediği olur. .. Her şey öyle bir birine benziyor ki;hüzünler kalbi esir alınca zamanda dönüşler başlar eski yalnızlıklara… Şiirinizde anlam ve anlatım harikaydı.Gönülden kutluyorum Nil hanım.En kalbi selam ve saygılarımla…
vefasız olana şiir yazar işte bu şairler..bu şairler olmasa kıymetsiz kalır tüm vefasızlar..henüz iliklerinizde birikmiş olandan silkelenmemişken ,bütün bütün üstümüze geliyor şiirinizle hayat...tebrikler..duygularınız beni eline aldı..emeğinize sağlık...
Önce her şey, gözlerini açtı yalnızlığa. Sonra pek çok gölge belirdi yanı başında. Hepsi misafirdi eni konu Sonunda yine kalacağız tek başına... .................
Nil'ciğim çok kutluyor, sevgilerimi gönderiyorum canım....
Çok güzel şiir Ve fotograf Mümkün olsada o ıslak pakataşlı sokaktan bütün kahırları ardım da bırakarak agır adımlarla yürüsem Gezmeyi sevmem Fakat sonbahar da, yürüyecek yol ararım.
Yüreğine saglık Çok saygılar Nilkurt Hasretle selamlarım can arkadaşım
asır mı oldu ne doyamadım kaldırım taşlarıyla kovalamaca oynamaya ya uyuyakaldım çocukluğumda ya da büyükler almadı aralarına...aslında daha dün gibi yaşanmışlıklar..ama ağırlıkları omuzlarda bir asır gibi..sokağın giriş ve çıkışları kapalı tam ortasında şiir giibi...tebriklerimle,sevgiler...
serdim yollarına
haydi durma
aşka kanmış ayaklarınla
geç üzerinden
kahkaha atmasını unutma
sakın ha sakın
bu sokağa uğrama
29 eylül 2010/nilgün kurt
nilgün kurt (nilkurt)
kutlar geç yorum için ayrıca özür dilerim, teşekkürler, saygımla, selamlar...