(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELLER İÇİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELLER İÇİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli aşığı ve bu güzel dizeleri gönülden kutluyorum.Şiiri bilerek özenerek bezenerek yazan örnek şairlere ne kadar teşekkür etsek azdır.İşte genç şairlerin okuyarak şiirlerini geliştirecekleri ustaca yazılmış dizeler, onlarsa batının eksentirik düşüncelerin etkisi altında buz üzerine yazı yazıyorlar, buz eriyecek şiirleri su olacak fakat böyle değerli ustaların yazdıkları ise Türk şiirine ve Türk edebiyatında silinmez eserler olarak yerlerini bulacaktır değerli şairi ve şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
perişan günlerim kederli hayat... gönül hasretinle etmiyor rahat.. aşkın bahcesinde her gün her saat.. bülbül ol isterim güller içinde...........................buda benden aşık... ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
kalemine duyguna emeğine sağlık... saygı ve selamlarımla...
selamlar.bu kadar güzel şiiri umarm okumuştur ve sevginizede layık olacaktır kutlarım güzel eserinizi gerçekten sazda konuşacak .coşacak türkü olmuş AKDENİZ gibi çıgıl .çıgıl çaglıyor puanım tamdır ve güler diyarından sayfanıza güzel şiire ödül olarak birkucak gül bıraktım .yüreginiz daim gamdan uzak olsun.