Yükselir dağlardan askerin sesi Mehmetçiğim şehit oldu ağlarım Vatanı bürüdü matemi yası Mehmetçiğim şehit oldu ağlarım Polislerim şehit oldu yanarım
Kahpe kurşunuyla düştü bedeni Sanma unuturuz şehit gideni İT gibi geberttik sana edeni Mehmetçiğim şehit oldu ağlarım Polislerim şehit oldu yanarım
Yurdumun dört yanı giyindi kara Kimi ŞEHİT düştü kiminde yara Yaradan bizlere sabırlar vere Mehmetçiğim şehit oldu ağlarım Polislerim şehit oldu yanarım
Size kurban olsun AYDIN ın canı Elbet yerde kalmaz Şehidin kanı Bir kaç ermeni ye vermek vatanı Mehmetçiğim şehit oldu ağlarım Polislerim şehit oldu yanarım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEHMETCİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEHMETCİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm şehitlerimizin hesabı sorulacak, Hainlerin mezarı kazılacak az kaldı, Belirlenen hedefler havadan vurulacak, Yapılan tüm planlar bozulacak az kaldı.
Mehmetcik hainlerin inlerine girecek, Alayının orada defterini dürecek, Türk ün gücü nasılmış cümle alem görecek, Yılanların başları ezilecek az kaldı.
Meydana çıkıp sözde barış nutku atanın, Bulduğu her fırsatta bu millete çatanın, Hainlerle birlikte aynı safı tutanın, Başlarının derisi yüzülecek az kaldı.
Mazlumlara kıyanın kanını dökeceğiz, Taşlaşmış kalplerini yerinden sökeceğiz, Silahıyla birlikte mezara sokacağız, Bir tarih ki yeniden yazılacak az kaldı.
Özden der annelerin yüreği yanmayacak, Her gün şehit verilip ocaklar sönmeyecek, Ay yıldızlı al bayrak göklerden inmeyecek, Her yerde nazlı nazlı süzülecek az kaldı.
Murat ÖZDEN
Ellerinize yüreğinize sağlık üstadım saygılar selamlar
murat özden tarafından 9/7/2015 9:11:48 PM zamanında düzenlenmiştir.