(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kör manav şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kör manav şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İzmir'n bir semtinde miyop bir manav vardı. Semti yazarsam ayıp olur. Manav tam miyop.Karpuzu eline alıp burnuna dayatacak kadar yaklaştırıp öyle bakıyor.Şiiriniz bana onu anımsattı. Kutlarım kaleminizi şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Kör manavdan, elma aldım bal gibi, Nar da koymuş bunda hikmet var gibi, Bunca gündür, elma nar bitmez yerim, Kör manav duydum ki, ermiş şıh gibi.
Hocam aruz ölçüsünü bildiğim söylenemez. Ancak Tuyug da da kafiye örgüsü aaxa veya aaaa şeklinde olduğunu biliyorum. Buraya baktığımda gibi ler kafiye değildir. Redif niteliğindedir. bal var şıh kelimeleri de kafiye oluşturmamaktadır. Yanılıyorsam özür diliyorum.
Kör manavdan, elma aldım bal gibi, Nar da koymuş bunda hikmet var gibi, Bunca gündür, elma nar bitmez yerim, Kör manav duydum ki, ermiş şıh gibi Yüreğinize sağlık dost şair.Kutladım selam ile
Semti yazarsam ayıp olur.
Manav tam miyop.Karpuzu eline alıp burnuna
dayatacak kadar yaklaştırıp öyle bakıyor.Şiiriniz bana onu anımsattı.
Kutlarım kaleminizi şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...