(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** Utanıyorum Ya Rabbi *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** Utanıyorum Ya Rabbi *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Engelli listenizi tekrar ulu orta yazarsanız üyeliğiniz iptal edilecektir. Er meydanı değildir burası. Beğenmediğiniz şiire isteyen herkes yorum yazabilir. Kimse mecbur değildir siz sevmiyorsunuz diye yorum yapmamaya.
bu yakarışınızı günümüzde her saniye söyletecek, dile gelmese de , içimizden yakardığımız çok zaman ve çok olayla karşılaşıyoruz...İmanlı bir kul olarak buna hakkımız ve ruhsatımız vardır... Fakat bir de şu var aziz dostum...Bir selamın, bir tebssümün bile ibadet yerine geçtiği bir gönül güzelliği ve hoşgörü dinine mensubuz...her birimizin bu konularda mesafe alacağımız çok yolumuz var...hadiseyi bir de bu bağlamda düşünün derim bir ablanız olarak... baki selam ile...AŞK daim olsun...
saçmalıktan başka bir şey değil. ben hacıbeyi falan desteklemiyorum yok böyle bir şey. ben konuşma ve yazma hakkını destekliyorum. hacı beyle örtüşen hiç bir yanım yoktur ne fikri ne de imani konuda benzerliğimiz yok ve olmasıda mümkün değildir.
ama sizin anlayamadığınız şeyi size buradan anlatmak gibi bir derdim ya da kendimi savunmak gibi bir çabam da olmayacak hiç umurumda değil.
aynı olay sizin başınıza gelse sizi birileri susturmaya kalksa aynı tavrı sizin - ya da herhangi biri için- gösterirdim. bu tavır yazılanları onaylıyorum anlamında değildir.
bunun bile farkında olamayışınıza diyecek sözüm yok.
kara liste gibi yazdığınız deşifre mantığıyla kaleme alınmış listeyi asmanızı da kınıyorum.
tanımadığınız insanlar hakkında tek kalemde hüküm vermek yerine anlamaya çalışsaydınız bu listeyi bu kadar uzatma zahmetine girmezdiniz.
adımın hacıbey ya da fikirdaşları ile aynı satırda anılmasını kınıyorum. insanların sırf düşüncelerinden hoşlanılmadığı içinde yazı yazmasının engellenmesinide aynı tonda kınıyorum
Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ... ..................................................... SİZİ UTANDIRANLAR UTANSIN ŞAİRİM BUNLAR HER DEVİR GELİP GEÇMİŞTİR.HACLI SEFERİNİN SİNSİCE UYGULANDIĞI ÜLKEMİZDE DAHA NELERE ŞAHİT OLACAGIZ KİMBİLİR AMA BİLİRİZKİ YARADAN HEP BAKİ DİR ONLAR İSE YELDE SAVRULAN KÜL.....
Kul olamadıgım için Gücüme gidiyor ya rabbi Sana sıgınır sana yalvarırım Seni inkar edenlere Senin adına dur diyemediğim için Huzuruna varmaya UTANIYORUM YA RABBİ...
Kim ki onu inkar ederse,kim ki onun varlığını kabul etmiyorsa uğrayacağı gazabı yaradanım bilir.Rabbimin değirmeni ağır ama iyi öğütür.Rabbimin terazisi adildir, mutlak bir gün bulurlar ilahi cezayı.Kutlarım..
Günahkar çıkacagım için
Müslümanım demekten öte
Kul olamadıgım için
Gücüme gidiyor ya rabbi
Sana sıgınır sana yalvarırım
Allah tan başka sıgınacak kim varki hersey bos su yalan dünyada