Öyle dostlar vardı ki, aramadan gelirler… Öyle dostlar vardı ki, istemeden verirler… Öyle dostlar vardı ki, hepsi birden gittiler… Derlerdi insanlar dostları kadar zengin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ONLAR ESKİ / DENDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ONLAR ESKİ / DENDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle dostlar vardı ki, aramadan gelirler… Öyle dostlar vardı ki, istemeden verirler… Öyle dostlar vardı ki, hepsi birden gittiler… Derlerdi insanlar dostları kadar zengin…
cemal bey kalemine yüreğine sağlık çok güzel anlam dolu bir şiir tebrikler.
Birinden kan akarsa kırkındanda akarmış gerçek dost işte o zaman belli oluyor ALLAH kendine yakın eyledikleriden bizlere dost eylesin teşekürler. selamlar.
ÜSTADIM; BİR SİTEMİ DİLE GETİRMİŞSİNİZ BENCE... DOSTLAR HEP DERLER YA KARAGÜNDE BELLİ OLUR. AMA NE YAZIK Kİ CAN BİLDİĞİN DOSTLAR BAZEN O KARAGÜNDE YANINDA OLAMIYOR. İNSANI ÜZENDE EN ÇOK O OLUYOR. SONSUZ SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Öyle dostlar vardı ki, aramadan gelirler… Öyle dostlar vardı ki, istemeden verirler… Öyle dostlar vardı ki, hepsi birden terk ettiler… Öyle derlerdi insanlar dostları kadar zengindi…
Onlar eski/dendi... Çok eskidendi…
EMEĞİEN DİLİNE YUREĞİEN SAĞLIK KUTLARIM EMEĞİNİ DOST
Tam da yerinde bir dörtlük olmuş Helede bugünlerde yerini bulmuş Bir dost ne demektir iyi anlamış Orhan'ım Cemal'e dostluğu sunmuş, Tamda yerinde bir dörtlük olmuş
Sevgiler bıraktım dost sayfasına,
aliorhan06 tarafından 9/24/2010 10:54:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
aliorhan06 tarafından 9/24/2010 10:56:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ah ah onlar çok eskidendi ne yazık ki. Canlarının yanında saklarlardı dostlarının canlarını. Kardeş telaşı aratmazlardı, onlar koşardı. Kıskançlık bilmezlerdi, mala mal katarlardı. Gözüyaşlı gecelerde efelenip güneş açtırırlardı. Nasıl da hasretim, eski günlerin dostluğuna. Kendimi modası geçmiş bir arkadaş meraklısı gibi hissediyorum. Çok az dostum var ve yitirmemek için de çok özen gösteriyorum. Küçücük bir sıkıntıda küsen dostlarımı da artık aramak istemiyorum. Az olsun fakat özden olsun istiyorum. Dostluk insanı geliştiren ve büyüten bir duygu. Çok şey öğrenmişimdir ve çok gelişmişimdir onların sayesinde. Eskilerin sözleri çok doğru şiirin de vurguladığı gibi. Harika bir dörtlüktü. Dört satıra bir kitap sığmış adeta. Selam ve saygılarımla
Ümidimizi yitirmeyelim Cemal bey,önce biz dost olabilelim ki dostluk nedir gösterelim sevdiklerimize .oldukca manidar dizeleriniz herkesin düşünüp ben sevdiklerime ne kadar dostum diye düşündürmeeli diyorum .kutlarım sizi.Selam ve saygılarımla...
Öyle dostlar vardı ki, istemeden verirler…
Öyle dostlar vardı ki, hepsi birden gittiler…
Derlerdi insanlar dostları kadar zengin…
cemal bey kalemine yüreğine sağlık çok güzel anlam dolu bir şiir tebrikler.