Hayat yorgun şehir yorgun Kasvetle batan güneş yorgun Rüzgarlar keskin bıçak Zaman yorgun Yaş ermiş kemale Beden yorgun ben yorgun TANRI,, Küsmüş kullarına Bitti bitecek Yaşam son nefeste Kainat yorgun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YORGUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YORGUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat yorgun şehir yorgun Kasvetle batan güneş yorgun Rüzgarlar keskin bıçak Zaman yorgun Yaş ermiş kemale Beden yorgun ben yorgun TANRI,, Küsmüş kullarına Bitti bitecek Yaşam son nefeste Kainat yorgun.
Kutlarım, son zamanlarda en çok dikkat çeken yorgunluk, ancak bu kadar güzel gelir dile...selamlar esenlikler....
SELAM ÜSTADIM.. ZAMANI NE KADAR GÜZEL ANLATMIŞSINIZ.. EVETTTTTTT GERÇEKTEN ZAMAN YORGUN,İNSANLIĞA SUNULAN BÜTÜN GÜZELLİKLER YORGUN.. YAŞAMA AİT NE KADAR GÜZELLİK İYİLİK VARSA HEPSİ YORGUN , NEDENİİİİİİİİİİİ...... İNSANLARIN NE YAZIKKİ AFFEDİLMEZ NANKÖRLÜĞÜ... HER ŞEY KÜSMÜŞ SANKİ,AMA HÂLA GÜNEŞ DOĞUYORSA UMUTLAR BİTMEMİŞ DEMEKTİR.. İNŞALLÂH DAHA GÜZEL YARINLARA VE YAŞAMLARA ERMEK TEMENNİSİYLE...
ÇOK ANLAMLIYDI ŞİİRİN ÜSTAD.. AZ VE ÖZ,YAZIMI KISA AMA ANLAMI UZUNNNN...(ANLAYANA) TEBRİK EDERİM,YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK.. ÖMRÜNE BEREKET...
SELAM SAYGI VE DUA İLE... HER ZAMAN ALLÂH'A EMANET OLUNUZZZ...