Sen bilinmezim Ustamdın şiirlerimde Bıraktın hayatın kıyısı dediğin ölüm döşeğinde! Anlaşmamız böyle değildi Küfürlerin bini bin para Neye yaradı söylesene?
Sustum/ki yapacak bir şey kalmamıştı
Gamdı soluklar Selamsız insanlar eyledi zaman Sen gibi hikâyeler yıktı dağ gibi bedenleri Engerekti niyetler!
Olmasaydı dedik Olmasaydı böylesi dert. Dönmeseydik hayata sırtımızı İhlal etseydik sevişmeleri Yaşamasaydık monotonluğumuzda Korkuttu nedense sıra dışı olmak Sevgiden hayatlarımızı
Bir uğurlama var yüzlerde Akan terleri silen el Yürek çilelerden bıkkın “yeter çektiğim yeter “ Bitecek biraz sonra! Sabret!
Vuslat en uzun zamana gebe şimdi/ Oysa çok şeyler vardı yaşanacak! Nafile!
Kumru intizarı ile içe akıtılan kederin Çığlığa dönüşmüş arzunun morgözyaşı kalırken Elini böğrüne dayamış bir günün acısı yırtar ızdırabımı
Bir kimsesiz uğurlama düşer, mutlak zamana! “Seni çok arayacağım” der.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hükmü Bilinen Ömürler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hükmü Bilinen Ömürler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bilinmezim Ustamdın şiirlerimde Bıraktın hayatın kıyısı dediğin ölüm döşeğinde! Anlaşmamız böyle değildi Küfürlerin bini bin para dillerinde Neye yaradı söylesene?
Sustum/ki yapacak bir şey kalmamıştı boyun eğmeye cok guzel bir siir anlamli her setirde insan dayanipda dusuniyor.kutliyorum seni sairr dost.
Sen bilinmezim Ustamdın şiirlerimde Bıraktın hayatın kıyısı dediğin ölüm döşeğinde! Anlaşmamız böyle değildi Küfürlerin bini bin para dillerinde Neye yaradı söylesene?
akıcı ve bal kaymak tadında güzel bir şiir okudum yazdıran güzel yüreği yazan değerli kalemi tebrik ederim .
Vuslat en uzun zamana gebe şimdi/ Oysa çok şeyler vardı yaşanacak! Nafile! ŞİİRİN BAŞLIĞI BİLE BİR ŞİİR..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
Jale hanım, konuyu ele alış,işleyiş ,sunuş ve final ile başarılı bir şiir çalışması olmuş.. Dilinizin sadeliği şiirin anlaşılabilir olmasını ve verilmek istenen mesajın okuyucuya net ulaşmasını sağlamış.. Tebrike diyorum..
Bir uğurlama var ellerde ve birazdan gidecekmiş gibi herkes öyle ayak üstü tetirgin bir ben kalmışım bir ben herkes gitmeye yeltenmişken susmakta çok şey anlatır, ki mutlak... susmakta. boş yere yitmekten... kutlarım dost, bugüne kadar okuduğum en güzel şiirlerden bir tanesi... her şey gönlünce olsun dost, bak yine asi nehrine özenmiş yüreğin. hep öyle kal emi, sevgiyle...
yasar çetinkaya tarafından 9/23/2010 11:39:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
yasar çetinkaya tarafından 9/23/2010 11:48:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Olmasaydı dedik Olmasaydı böylesi dert. Dönmeseydik hayata sırtımızı İhlal etseydik sevişmeleri Yaşamasaydık monotonluğumuzda Korkuttu nedense sıra dışı olmak Sevgiden hayatlarımızı
Bir uğurlama var yüzlerde Akan terleri silen beyazdan bir el Yürek çilelerden bıkkın “yeter çektiğim yeter “ Bitecek biraz sonra! Sabret!
duygular zirve yapmış sorgulayıcı hisler hüzünle devam etmiş çok güzeldi.Yüreğinize sağlık kutlarım usta kalemi saygıyla selamlıyorum.
kutlarım yazınca ortalığı kırıp geçiriyorsun yine harıkalar yaratmışsın çok özel bir şiir olmuş başarılarının devamını dilerim huzur ,mutluluk bir de sağlık yoldaşın olsun sevgiler
Sitem dolu , şiirsel dolulukta.. Duygu yoğunluğu da ...haykırışa dönüşmüş.. Betimlemeler harika.. Kutlarım güçlü kaleminizi Jale Hanım...Tebrikler ve sevgiler