Sıcak sesini aradım, Kurak topraklara, bereketi dağıtan, yağmurun koynunda.. Yüzünü,gülüşünü,aradım, Hatıralarımın ağlayan silüetinde.. Sonbahar yapraklarının, sokaklara döküldüğü vakitlerde, Ben adının her harfini gözyaşlarımla yıkayıp, Sıcak avuçlarımda kuruladım.. Sen mavibulutlarda gezinirken, Ben acıları sırtlanıp, gülüşlerinde tazeledim yitirdiğim düşlerimi.. Yalnızlıkların sindiği, odamda, Çığlıklarımla, sevdayı sayıkladım dudaklarımla, Tozlanmış hatıralarımı, gözlerimin önüne getirip, Yüreğinle, bana gülümsemelerini anımsadım.. Gittiğin günden beri , hüzünler üşüştü bedenime Ayrılık şarkılarının notalarına yaslanıp, Vuslat çiçekleri toplayan kadının rolünü oynadım.. Yokluğunda… Dağları sırtlayıp tuz bastım, kanayan sancılarıma… Gözlerimden akan her damla gözyaşımla kefâretini ödedim, SENSİZLİĞİMİN… Nil Nilgün Hakverdi (NİLTÜRK47)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurak topraklara, bereketi dağıtan, yağmurun koynunda..
Yüzünü,gülüşünü,aradım,
Hatıralarımın ağlayan silüetinde..
Merhaba bitanem : Arasanda bulamazsın arkadaşım gidenleri bulmak mümkün olmuyor
bizlerede hayaliyle silüeti ile avunmak kalıyor.Sevgiler gönül bahçemden. Kal sağlıcakla...