(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"..Razıydım Razıydım Razıydım Razıydım Ahhhh ne olurdu AHHHH!!!! Her şeye, her şeye razıydım bennnn.." gerçekliğinde şiir bir güzellik resmi çiziyor etraflıca..heveslice seyrettirerek..!
Sevgili Nil Nilgün Hanım, çalışman içtenlikle anlam ve duygu yüklü olup, serbest yazım kurallarına örnek teşkil etmektedir. Aslında serbest şiiri nesirden ayıran özellikler ise, şiirin anlaşılır, ritmik ve akıcı olmasıdır. Siz bunu başarmışsınız. Kutlarım.
Ahhhh herşeye razı olurduk nil hanım çok sevdiğimize kavuşsak...benim için de oğlum canım birtanemi kaybetmeseydim gece kondularda oturup kuru ekmek yeseydim derdim ama ......tebrik eder kaleminizi yürekten kutlarım çok güzel bir hanımefendisiniz sevgilerimle canım..
nil hanım şiirinizi yorumlamadan önce Allah size özel bir güzellik bahşetmiş eğer o resim size aitse.adınız gibi nil nehri gibi bir huzur ve mavi bakışların açtığı gök rengi barınıyor sıcak yüzünüzde ve şiir dolu yüreğinizde.şiir çok güzel ama sizi üzülmüş ve dileğine kavuşamamış yalnız bir şaireyi gördüm.sevgiler tek taraflı olunca hayat insana çok zor geliyor.ama siz bir öğretmen olarak bu konununda üzerinden kendi özgüvenizle üstesinden gelirsiniz.ama ne yapalım ki h,ç birzaman hayat bizim istediğimizin dışında cereyan ediyor.sizi rahatlatan tek şey de şu an sanırım şiirle bütünleşmek.bakışlarınıza en güzel hayatın teslim olması dileğiyle yüreğinizin sizi taşıyacak kişiyle birlikte olması adına en kalbi hislerimle tebrik ederim değerli hanımefendi.iyi geceler olsun.
Eskilerimiz söylerdi. "Bir baş soğan bir kuru ekmek yeter, yeter ki sevdiğimiz yanımızda olsun" diye. Hiç bir şey istemeyip yalnız sevdasını yanında isteyen o kadar az sevdalı var ki yaşadığımız dönemde. Böyle bir sevdayı bulup da, arkasını dönğp gidenler hep kendileri kaybetmişlerdir sevgili şairim.
Hüzünlü ama bir o kadar da özeldi dizeleriniz. Sevgiler yüreğinize
"...Ahhhh ne olurdu AHHHH!!!! Her şeye, her şeye razıydım bennnn.."
değerlendiriemeyen sevgiler vardır..herkesi kendince konuşturan..her şaire ayrı cümleler yazdıran.. kıymeti bilinmeyen sevdalar vardır..sevenleri ağlatan ve çzlettiren hatta pişman ettiren sitemlere boğan..! yaşanması gerekirken yaşanmayan hayatlar vardır da yaşanmaz..
sevilmesi gereken yürekler vardır da birtürlü hakıyla sevilmez..! alınması gereken dersler vardır da alınmaz işte.. haklılar feryad eder..şairler şiiree döker bu çapraz hayatları..bu çarpışık duyguları..!yüreğine sağlık..emeğine bereket..sevgisaygıteşekkürler
Razıydım
Razıydım
Razıydım
Ahhhh ne olurdu AHHHH!!!!
Her şeye, her şeye razıydım bennnn.." gerçekliğinde şiir bir güzellik resmi çiziyor etraflıca..heveslice seyrettirerek..!