(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜLLE YAŞARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜLLE YAŞARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISACIK AMA ÇOK İÇTEN DUYDU DOLU DİZELER KALEMİN HEP YAZSIN SEVGİLER SAYGILAR... NOT SANIRIM KLAVYE HATASI DEYİLİM= DEĞİLİM OLARAK İSTERSENİZ YAZIN HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.
Degerli kardeşim yüreginize saglık Paylaşımlarınız güzeldi.. Başarılarınızın daim olmasını diliyorum Yozgat tan selam ve saygılarımı yollamak istedim Şiir tadında kalmanız dileğimle....
kırıp’ta gittiğin gönül kapımı soğuk rüzgarlar çarpıyor şimdi
ne hayaller kaldı ne’de düşler senli’benli,ne varsa savrulur şimdi
sen yoksun diye yalnızım sanma kırık kapılı bir gönülle yaşarım
hiç konuşmaz amma mecburum buna bu’da benim talihim güldürmez işte.. **************************** Keşke hece veznine uyarlasanız, harika bir şiir olurdu... Kutluyorum yine de...
hiç birimiz yalnız değiliz........kimse yoksa bile anılar hayaller yüreğimizdeki sevgi bizi bırakmaz.....kısa öz hoş bir şiir...sevgili şiir dostum çok çok güzel olmus ses ve yazılım tamamlamış birbirini...gönül sesin hiç susmasın ....sayfana güzellikler bıraktım..
NOT SANIRIM KLAVYE HATASI
DEYİLİM= DEĞİLİM OLARAK İSTERSENİZ YAZIN HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.