(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok güzel, ben de öğle geldim, gidiyorum elim bomboş. Sanırım beni anlatmış bu şiir, farkında olmadan. Heryerde ki çukuru görüyorum ben. Farkında olduğum tek şey de o. Çukurlar çok, biride benim ayağımın dibinde vakti gelince yerleşeceğim inşallah hayırlısı ile. Şiir çok güzeldi, saygılarımı sunuyorum.
Şöyle bir geriye baktığımızda onca yıllar sanki hiç yaşanmamış gibi.Bellekte yer edenlerin izlerinden ibaret her şey.Tıpkı bir rüya benziyor insan ömrü.Yaşıyoruz işte bir rüyanın kahramanı gibi ve bu rüya elbet nihayetlenecek.Şiir harikaydı dostum.Gönülden kutluyorum.En kalbi selam ve saygılarımla...
Keske yasarken uyanabilse yurekler keske son demine birakmadan hayatin acilsa bir kez olsun gozler ne guzel dizeler ne icten sozler can dostum ellerine yuregine kalemine saglik guzel bir siir guzel bir ogut
Aynen öyle! İnsan uyur gezer gibi gezmeyecek, her daim uyanık olmak zorunda mazallah çukura düşmekte var her an uyanık olmak lazım. Bir anlık gaflet insana acı veriyor....... Kutlarım efendim saygılar.......
Güzel bir bayramı ve bayram gibi günlerle dolu bir ömrü, sağlık,başarı ve mululuk dolu bir şekilde, sevdiklerinizle geçirmenizi dilerim.Bayramınız Mübarek Olsun..Saygılar selamlar...
dünyaya gelişimizin bir sebebi var.. hayattan tat almayı bilerek yaşayacağız ve insanlık vazifelerimizi asla unutmayacağız... gönüller ancak o zaman hoş olur...