(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CUMHURİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CUMHURİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ulusuna Atatürk’ün Armağanı hürriyet. Yirmi dokuz ekimde Kuruldu cumhuriyet.
Elimizde al bayrak Alanlara koşalım. Bugün en büyük bayram Neşelenip coşalım.
Önder Atatürk kurdu Yüce cumhuriyeti, Gençler yaşatacaktır Bu büyük emaneti.
Müfit AKSAKAL Müfit Aksakal (velliköy)
biraz erken bir kutlama olmuş fakat Cumhuriyet daima günceldir, güzeldir..her ne kadar arada bazı aksaklıklar olsa da gerçekçi anlamda sahip çıkıldığında yüce ATA'mıza olan minnet borcumuzun bir ifadesi olarak Türk Milleti ve Devleti daima güçlü ve muzaffer kalacaktır inşallah...güzel şiirinizi kutlarım efendim, saygımla,selamlar...
Ulusuna Atatürk’ün
Armağanı hürriyet.
Yirmi dokuz ekimde
Kuruldu cumhuriyet.
Elimizde al bayrak
Alanlara koşalım.
Bugün en büyük bayram
Neşelenip coşalım.
Önder Atatürk kurdu
Yüce cumhuriyeti,
Gençler yaşatacaktır
Bu büyük emaneti.
Müfit AKSAKAL
Müfit Aksakal (velliköy)
biraz erken bir kutlama olmuş fakat Cumhuriyet daima günceldir, güzeldir..her ne kadar arada bazı aksaklıklar olsa da gerçekçi anlamda sahip çıkıldığında yüce ATA'mıza olan minnet borcumuzun bir ifadesi olarak Türk Milleti ve Devleti daima güçlü ve muzaffer kalacaktır inşallah...güzel şiirinizi kutlarım efendim, saygımla,selamlar...