(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRT MEVSİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRT MEVSİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek aşk ve dostluk bir ömür sürer kalp kırmak bir dakika......sevgi aşk ve dostluk yoldaşın olsun......kırılmalar senden uzak dursun........kaleminizin mürekkebi asalet ve şefkat olsun.........en derin sevgi ve saygılarımla..........
Çok teşekkürler yoruma ve beğeninize dost şair...Fonda ki resim evime ait şiire hiç uymuyor,yanlışlık oldu...bilginize...hemen değiştirdim...kış ve atlar daha çok yakıştı...selamlar ve esenlikler...
Dört mevsim Bahar yaşam cetvelinde bir süs... Yaz yaşamın sıcaklığı dayanılmazlığı... Hazan gelince azabı peşinde üzgün... Kış’ı düşünemiyorum çok üşüyorum...
Her mevsimin kendine göre bir güzelliği vardır.Eğer mevsimleri insan hayatına benzettiysen belki doğrudur.En güzel sohbetler soba başınsa yapılır..İşten gelince sobanın yanına kıvrılıp biraz kestirmek,çayını içmek ,sobada kestane pişirmek benim çok hoşuma gider...Kutlarım...Sağlık ve mutluluk dileklerimle......
Teşekkürler yoruma sobanın sefası çok hoştur dost,ama ya sokakta kalanlar, ya zavallı hayvanlar beni üşüten o işte...yoksa keyfimiz yerinde çok şükür... selamlar esenlikler gönülden....
serapertence(gönülle sohbet) ---------------------------------------------------------------------------- Şu dört mevsimler yokmu? Herbiri yaşamın şarkıları gibi yer alırlar hayatımızda. Tat verenleri, acı verenleri de vardır; illede bolca hüzünlü, bolca olaylı son baharları. Hüzünlü dallar gibi titretir insanları. sağa - sola savrulan sarı yapraklar gibi savrulup gider bazı hayatlar. Ya aşk ve sevdalar? pek çoğu hüzünlü biter, bazıları da bin bir umut içinde yeniden başar. İnsanına, yaşayanlara göre, güzel faydalarının yanında dertleride vardır, mevsimine göre değişen; cılız gaz lambaları ışığı ile aydınlanan, tezek yakıtları ile ısınan insanlarımız da var halen.
Anımsarmı acaba bunu, zemheride taze karlar üzerinde, bin dolarlık giysiler ve takımlarıyla kayak yapanlar. Sıcacık odalarda, yaş üzüm rakısını yudumlayanlar, başını uzatıp pençereden bakmak zahmetine katlanırlarmı?.. görmek isterlermi?... hatırlanırmı acaba?... partal elbiseleri içinde, gecenin ayazında kağıt tolayıp titreyerek konteynır kovalayanlar.
"Yaşamsa - yaşam, onlarda öylesini seçmiş" deriz; "mevsimlere hükmedilmez... onlar tabiatlarının gereğin yaparlar" diyerek savunma tesellisinin yolun buluruz.
Siz yazdıklarıma bakıp da içlenmeyiiz sakın değerli dost, bu da benim düşüncem, benim mevsimlerim... beni alıp götürdü, biraz değil hayli duygulandırdı bu güzel anlamlı şiiriniz. Duyarlı yüreginizi esenlik dileklerimle kutluyorm. Kemal Polat
Seven gönle sırça imiş yürekler Yüreğine hüzün değen değen serçeler bir kaç damla gözyaşıyla ölürmüş Serap hm Her mevsim bahar olsun gönlünüze,Gönlünüzden sevinçler hiç eksilmesin.. İçten dilekler ve dizelerdi
dostyeli tarafından 9/17/2010 10:24:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili dost dört mevsimde bahar olsaydı monoton bir hayat olurdu kışı fazla sevmesemde bana baharın tadını onu yaşadığım için özletiyor Sizin her mevsiminiz bahar olsun Yazan yüreğin var olsun Selamlar saygılar