(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALANIM YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALANIM YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgârlar esince Yağmurlar yağınca Bizim evden daha sıcacıktı Mülâzim Beyimizin paltosu Düğmeleri iliklenince.
Bu şiire de yorum mu yazdın Kızıl Baba deme."Ene noktatul ba." olan her yerde yorum yazarım.ilimlerin anası bir nokta idi, onu cahiller coğalttı.Anla sen bizim halimizi hocam.kainatın sırrını çözemediği kitabın, sırrı bir noktada saklı.O noktayı görüp de yaşayanı duymadım.Öleni hiç görmedim.Dilek ve temennim, tüm gayret ve çabam, şairlik yapmak falan fistan değil. Bırakıyorum şairliği şairim diyenlere. ister dev adamlar olsunlar. ister cüce varlıklarını sürdürsünler.Kendisine sığınılacak bir noktanın peşindeyim şimdi ben.Varlığımla,yokluğumla kendimi ispattan geçtim,bendeki noktanın peşindeyim ben. Gelelim sadede; Hiç kimsenin cebir ve şiddet kullanmadan,tamamen hür iradesi ile beyan eylemiş olduğu fikirler, vicdani hür ,fikri hür,aydından daha aydın gerçek münevverlerin harcıdır.Zatı devletlunuzu mülazım beyin sıcaklığı ile, mülazım beyin hoşgörüsü ile tebrik ediyorum. O sıcaklıkla sizi İstanbul karasularından kucaklıyorum.Çok seyrekleşti ziyaretlerin. hal hatır sormuyorsun da eskisi gibi artık.İnşaallah evden kaçıp, mülazım beyin paltosu altında sıcak deyip tir tir titrerken, bizi unutmuş olmayasın.İmhaya müsaitiz.amma ihmale yüreğimiz dayanmaz haberiniz ola::)))
Sevgimde ve saygımda kalınız. Huzurda,Rahat kalınız.
Eviniz ocağınız, işiniz aşınız,sevginiz sevdanız,eşiniz çoluk cocuğunuz, ananız babanız ile, ve tüm yar ve ağyarınız ile birlikte ŞEN OLUNUZ İNŞAALLAH.Allah evlatlarımızı teslim ettiğimiz öğretmenlerimizi başımızdan eksik etmesin..
Kızıl Baba Kardeşim. Sen benim Aziz Dostumsun. İnanki sıradışı bir yapınız var. Özelsiniz.Özgünsünüz. Kızılbabasız olmaz. Seni istemeyerek ihmal etmiş olabilirim. Çünkü ağır şartlarım var. Hem şehirli hem köylüyüm. Bilir misin annelerimiz cecim dokumak için iplik uzatırlardı bahçede. Rahmetli annem elinde yumakla bir o yana bir bu yana gezinirdi. işte ben de şu aralar tabiri caizse mekik dokuyorum. Hiç aklına terkedilmişlik getirme. Selam, sevgi ve saygılarım sanadır.
Şiir tadını bulmuş bir kısa çalışma. Rüzgar yağmur sıralaması güzel( dikkat edilmiyebilir ama somut bakıldığında şiir adına önemli) belki eleştirisel olarak "sıcacıktı" kelimesi sıcaktı olarak değiştirilmesi öngörülebilirdi. Neticede "daha" belirsiz bir anlatımdır (daha fazla demek gibi ya da daha kısa ama tam bir belirginlik belirtmiyor daha onun peşinden sıcacıktı zaten pekiştirilmek istenilei aynı görevle vermiş oluyor) burada ayrıca bir kıyas olarak kullanım var. Öbürü sıcaktı ama bu daha sıcaktı. (ona oranla ) ki bence verilmek istenilende kıyaslamadır. Kelimenin sıcacıktı şeklinde kullanımı bu yapıyı kıyaslama şeklinden, artırma ya da azaltma anlamına doğru kaydırıyor.