Kalbe aşina gelen, aşk istiminde sözün, Dil izinden tecessüm, meş’âlesi dökülür. Yangın büyür de eğer, yâri ararsa gözün, Gül yüzünden tebessüm, şelâlesi dökülür.
İnadına geçmezken, kör saatler pususuz, Yatağı diken dolu, gecegündüzuykusuz, Çile narında yanıp, ömrünce kalsa susuz, Gül yüzünden teyemmüm, ihalesi dökülür.
Hayat bulmalı herkes, saf tutup ereklere, Ne şiddet kuşanacak, ne kinli gereklere, Nur kervanı yolunda, dosdoğru yüreklere, Gül yüzünden taammüm, kafilesi dökülür.
Daim halis niyetle, çözüm arayan derde, Sonu baki menzile, yön belirleyen ferde, Verdikçe zevkle veren, eli açık cömerde, Gül yüzünden takaddüm, risalesi dökülür.
Hakka uygun davada, batıla batıl derken, An aşıran çarşıda, haram günah elerken, Tüm ikrama duayla, merhameti dilerken, Gül yüzünden tesellüm, meselesi dökülür.
Aşk taşıyan her iklim, her seherin yeline, Vakti aşan özlemin, gözden akan seline, Canân derken inleyen, şu bülbülün diline, Gül yüzünden terennüm, vesilesi dökülür.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL YÜZÜNDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL YÜZÜNDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.